Gå til innhold

Har DU noen rare uvaner?

Anbefalte innlegg

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Begynner alltid å lese aviser og magasiner fra siste side til første side.

Må holde pusten når jeg kjører gjenom en tunnell.

Hvis jeg kjeder meg, napper jeg ut øyevipper.

Når jeg skal sove må jeg ha dyna slik at den dekker hele meg, utenom øyner og nese. Det er spesielt viktig at dyna dekker ørene. Hvis "noen" er ute etter å ta meg om natten, så er det nemlig ørene de går etter. (patetisk)

jeg må ha velstelte negler. Hvis jeg må gå en time eller to med et hakk i en negl, uten å få ordne opp, så er dagen ødelagt.

Håper du aldri kjører operaen eller oslofjordtunnellen da....:P

Skrevet

Heh, ser nå at jeg har flere;

-må også skylle glasset flere ganger om jeg drikker vann.

- kan overhode ikke spise overmodne bananer, er nesten sånn at jo grønnere, jo bedre.

- kan ikke være åpning i dyna, jeg hater trekk, og uansett hvor varmt det er må jeg sove med noe over meg. I verste fall blir det et laken.

- må være pålegg på hele skiva.

- hater fett på kjøtt, jeg bruker en halvtime på å skjære vekk fett på koteletter etc.

- lukta av gummi får meg til å ville spy (så kondomer er ingen hit her i huset;))

- hater feelingen av nylonstrømper, jeg klarer ikke gå på det, og orker knapt ta på det. Grøsser når jeg ser andre ta på det. :S

Jah, det var vel det, for nå. Kommer sikkert enda mer senere! ;)

Skrevet

Where to begin!! :)

Nupper!! Elsker nupper!! Kan ligge i mange timer å plukke nupper på megselv eller den stakkars kjæresten min :P Han sier at jeg pusker han mens jeg leter så jeg tenker det er vinn-vinn situasjon ;)

Jeg må ta høyre sokk/buksebein/sko på først..hvis jeg tar på venstre først mister jeg balansen! (?)

Dorullen må være med lagene ut!

Drar alltid ut kontakten til tv'n.

Ytterdøra er låst hele døgnet...bare ikke når vi er borte?!

Må la vannet renne når jeg tisser..og ha papir i do..når jeg er alene hjemme å..ja åsså er baddøren låst :)

Må alltid gå når jeg snakker i telefonen! Klarer ikke sitte stille i det hele tatt..Det sekundet personen svarer er jeg oppe å går..

Ofte sett gående rundt og rundt bordet :P

Biter negler -_- eller jeg er egentli sluttet..men om en knekker så har jeg grunn til å bite ned resten.. de må jo være like lange ;)

Kan ikke skrape av kniv oppi pålegg eller smørboksen etter bruk! HATER harde smuler i smøret, og kan ikke skrape av pålegg på en brødskive uten å putte på samme pålegg.

Spyr om jeg har smør under nugatti..men ikke noe annet.

Kan vente me å henge opp klærne så lenge at de er blitt vasket 3 ganger når jeg gidder henge dem opp.

Må trykke på kodebrikken til nettbanken min med en gang jeg logger på nettbanken..så må jeg memorisere koden til den skal brukes.. Istedenfor å vente med å trykke til jeg skal bruke den :)

osv osv... ;)

Skrevet

mange her som jeg kunne skrive selv....

dorullen ut, såklart.

spiser riflet potetgull,bit for bit.

troika sjokoladen spises alltid lagvis.

skyller vannglasset minst 3 ganger, til det er kaldt.

teller alt,som henger på veggene...alt jeg kommer over egentlig, tilogmed her hjemme, som jeg ser daglig.

klistrer på alt, tape kan jeg sitte lenge med.møbler,treverk, og blanke ukeblader....

dette er det jeg kommer på i farta.

Skrevet

Ja, har altfor mange!

- Må ha dopapriet rett vei (snur det hos andre om papiret er inn)

- Sorteret non stop i farger, så spiser jeg den fargen med mest og fortsetter

- spiser alltid hodet føsrt av seigmennene, så høyre arm, så venste arm, så høyre fot og ventre fot. Så tar jeg magen og spiser den i 2 jafs, tar først "magen" så "brystet".

Når jeg spiser m&m's og andre godteri/mat med flere lag spiser jeg først det ytterste lager, så suger jeg av sjokoladen, så deler jeg peanutta i 2 og spiser

- Slikker alltid av skallene til pistasj-nøttene når jeg har resnket dem.

- Kan ikke spise maten blandet. Har vi wok el lapskaus tar jeg alltid å starter med f.eks gulroten. Så forsikrer jeg meg om at alle er borte før jeg plukker ut noe nytt å spise. Gjelder alt, også boller med sjokolade eller rosiner. River de sund helt til ALT er forte før jeg hugger løs på resten.

- Når jeg leser må jeg alltid lese et helt kapittel før jeg kan legge fra meg boka.

- Elsker å pille i nesa å spise eget snørr :/

- peiser alltid på full musikk og bass, så synger jeg for full hals når jeg er alene i bilen.

- har alltid med telefonen på do, og jeg starter et nytt wordfeudspill hver gang, så resigner jeg når jeg er ferdig på dass.

- Må se på dopapiret for å forsikre meg om at alt er tatt

- Kan lukte på mens-bind før jeg kaster dem

- Har egen tannbørstehode til den elektriske tannbørsten for å "pusse" mine edlere deler

- Klarer å aldri å sitte i ro når jeg prater i telefonen, Må ha noe å gjøre. Om jeg har en viktig samtale jeg skal ta, er det somregel når jeg: Skal brette sammen klær, lage middag, er på butikken, ute å triller tur...

- Biter negler

- Pleier å legge alt jeg vil ha i handlekurven (på nett), så ser jeg hva det koster, for så å bli lei meg for at jeg ikke har råd til det :P

- Hopper alltid ned trapper på en spesiell måte, til og med på kjøpesentret, så takk gud for at jeg har vogn og må ta heis nå :P

- Holder også pusten når jeg kjører forbi lyktestolper, men noen ganger er det veistripene eller veistikkene...

- Om lastebiler kjører forbi meg, og jeg blir liggende etter pga idiotkjøring, så kjører jeg forbi å irriterer vettet av dem! dvs, kjører kjempesakte i svingene og gasser på på slettene :/ Gjør det IKKE når jeg har barna i bilen!

- Må alltid studere meg i et speil/butikkvindu om jeg går forbi. Ja, har skjedd jeg har bøyd meg ned på en skobutikk for å se hvordan jeg så ut på håret på grunn av at det regnet ute.

-Spiser brødskiva i en bestemt rekefølge, er ikke glad i skorper, så de blir borte først.

- Når jeg spiser rundstykker piller jeg alltid ut "innvollene" før jeg tar "lokket".

- Moser bananen med tennene når jeg spiser den. Ser ut som jeg skal suge, men jeg skyver den frem og tilbake så jeg får den ferdigmost i munnen :/

- Når jeg spiser vaniljestang(is) må jeg alltid suge den, vil ikke bite i den siden den er så god!

-Må ha innholdet på tacoen i rett rekkefølge, ellers går den til barna eller sambo

-Må alltid ha noe over hodet og noe på føtterne når jeg skal sove. Er redd for at noen skal ta/spise/røre ørene eller at GUD skal ta føtterne.. Vart skremt da jeg var lita.

- Sitter alltid ytterst på doet når jeg må nr 2. Redd det skal treffe rett i vannet å lage et plask. står heller å skrubber kanten etterpå.

- Om jeg kjeder meg Må jeg telle ting, og det skal helst ende opp i partall. Teller jeg bilder og jeg har 13, må jeg gå rundt i huset å leite opp alt av bilder på veggene slik at det blir et partall og jeg kan stoppe! Dette gjelder bokstaver også!

Ja, finnes sikkert millioner av uvaner til, er rar nok som jeg er om jeg ikke skal komme opp med fler :P

Skrevet

Jeg har også noen uvaner.

- Når jeg spiser m&m, spiser jeg alltid sjokoladen først. Og når jeg er ferdig med de jeg skal spise, så spiser jeg peanøttene inni.

- Når jeg er alene hjemme, klare jeg ikke å sitte ved bordet og spiser. Da må jeg sitte ute i stuen, med beina på bordet og Donald Pocket. Det Må være Donald pocket ellers klare jeg ikke å spise.

- Spiser også f.esk troika et lag om gangen.

- Må sorterer farger på godisene når jeg spiser. F.eks smartis. Er det noen til overs, sorterer jeg dem også og spiser etter en fast rekkefølge. Alltid brun først og blå til slutt.

Har flere uvaner, men gidder ikke å ramse de opp.

Skrevet

Når jeg hører på musikk når jeg er ute og går, må jeg gå i takt med musikken og samtidig skriver jeg teksten i hodet enten på vanlig tastatur eller mobil med ordliste. ;) Er en racer på å skrive da, siden jeg har så mye mental trening. Den er snål... Og litt problematisk hvis det kommer en ballade når jeg har dårlig tid. Da ompenserer jeg med å ta laaange skritt. Ser sikkert rart ut. Haha.

Spiser av "skinnet" på malaco-fisker først, utenom halen for den holder jeg i, også drar jeg den geléen som er igjen mellom tennene så den blir kjempelang.

Prøver å spise av all sjokoladen på kokosboller for så å nyte det hvite inni til slutt. Alltid litt surt når det er igjen små biter jeg ikke får bort, eller at den hvite kremen er for slapp så den knekker.

Må ha dyna bretta inni halsgropa, hvis ikke får jeg kvelningsfornemmelse (bakvendt, I know). Sliter litt på de varmeste dagene.

Blir alltid sår på leppa hvis jeg ikke har leppomade med meg. Har jeg den med meg, bruker jeg den aldri.

Sikkert mange andre ting også! ;)

Skrevet

Enkelte matretter MÅ jeg ha alle ingrediensene til, og i rett rekkefølge, ellers kan det bare være. Taco og bakt potet f.eks.

Etter jeg oppdaget Maltonsalt har jeg fÅtt den stygge uvanen med Å spise salt. Kan sitte med pakken og spise saltflak rent.

Holder veldig sjelden inne luft, mÅ bare slippe det ut den ene eller den andre veien.

MÅ innom butikken pÅ vei hjem fra jobb. Trenger ingenting, handlet kanskje for tusen kroner dagen før, men mÅ innom allikevel.

MÅ, som mange andre her, dekke hele brødskiva med pÅlegg. Mannen smører aldri til meg, for jeg klager alltid pÅ at det ikke er smurt godt nok :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...