Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Må si jeg ble inspirert av "mel dama"her inne;) flere som har noen snåle ting de gjør/spiser?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Jeg koser med mel, putter hendene i melposer deilig å ta på så stryker jeg litt å håret og ansikt:)) Jeg drikker vørterøl når jeg skal kose meg:) Også er jeg fæl til å pille på tærne mine sjekke de nøye ut jeg får de opp til øyet og studerer de, ja jeg er rar er altså.. Jeg biter meg inni munnen med vilje fordi det er godt ondt.. Og gjør det til jeg blør.. Huff jaja der kom sannheten frem. God natt
TøffiTrynet☠ Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Jeg sier det bare: Mmmm.... Buljongterninger! Det liker jeg godt. Og grillkrydder.
Gjest Siklerotte Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Hender jeg tar meg en liten bit stearin eller kritt, men det går lang tid mellom hver gang lysten kommer.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Jeg må klore på/pelle på skorper/sår. Har jeg ingen sår å klore på så hender det jeg skjærer meg med vilje bare for å få et sår å klore på. Også snakker jeg veldig mye med meg sjøl, spesielt når jeg sitter på do. Da kan jeg planlegge hele uka og i det hele tatt... Tar nesten alltid av meg sokkene samtidig som jeg tar av meg skoa, fikser ikke å bruke sokker. Om sommern bruker jeg nesten ikke sokker i hele tatt.
Fiemamma Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Jeg får ikke av meg sokkene kjapt nok jeg heller. Har to par som ligger ved skoene (skifter de seff ut etter et par bruk med nye rene), bruker sokker kun i sko, ikke inne. Vet ikke om det er noe uvane da, hehe Ellers er jeg ''normal'', gjør ting alt for ofte i siste liten, og drøyer generelt for lenge med det meste..
Musemorbr / Skrevet 1. juni 2012 #8 Skrevet 1. juni 2012 Haha dere er gærne alle sammen. Jeg må titte ut mellom persiennene på badet etter å ha tisset, selv om jeg vet det ikke er noen der og ikke noe å se på. Jeg pleide i mange år å krølle håret mitt, bare for å glatte det ut etterpå. Jeg har til dags dato aldri vist meg ute med krøllete hår. Jeg kan gå i kjedelige klær daglig, bare for å pynte meg skikkelig en dag jeg ikke skal forlate huset. Jeg er visst litt sprø jeg også, ser jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #9 Skrevet 1. juni 2012 Etter en operasjon måtte jeg bruke smertestillende stikkpiller. I ettertid tar jeg alt av smertestillende som stikkpiller, selv om jeg egentlig fint kunne brukt vanlige tabletter.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #10 Skrevet 1. juni 2012 Før jeg skal ta blodprøver, sier jeg alltid at jeg gruer meg til de rundt meg, men egentlig liker jeg det. Det er litt sånt godt vondt.
Lettie Skrevet 1. juni 2012 #11 Skrevet 1. juni 2012 Før jeg skal ta blodprøver, sier jeg alltid at jeg gruer meg til de rundt meg, men egentlig liker jeg det. Det er litt sånt godt vondt. Hehe, jeg er ikke sånn på blodprøver, men kan være litt sånn på andre smerter at det er litt godvondt. Men ikke alle smerter da!!
Gjest Dotto Skrevet 1. juni 2012 #12 Skrevet 1. juni 2012 Ja. Når jeg går tur, så må jeg alltid gå over en diger bro, og når jeg kommer dit, så stopper jeg, og strekker hånda utfor gelenderet på broa, og så kaster jeg telefonen min 3 ganger opp. Jeg bare MÅ ta den sjangsen der, hver gang... Huset må være plettfritt om jeg skal ut. Skulle på jobb en gang, var komt halvveis og visste at der lå noen klær på stuegulvet, jeg snudde... Det må ALLTID stå ett glass vann på nattbordet mitt, står ikke glasset der, så får jeg ikke sove.. Skal sies at vannet aldri blir drukket. Ikke så rart kanskje, men veldig irriterende...
Cimorene Skrevet 1. juni 2012 #14 Skrevet 1. juni 2012 Når jeg spiser potetgull, må jeg først slikke av alt krydderet, for så å spise forsiktig rundt kantene på flaket. Hvis det er riflet potetgull, spiser jeg en og en bølge/rill Hvis jeg spiser sjokolade som har flere lag (f.eks troika eller new energy), spiser jeg forsiktig ett og ett lag. Kan tro mannen har ledd mye av meg. Og før jeg går ut av døra hjemme, må jeg sjekke at buksa ikke har noe skitt i rumpa eller har revnet. Kjekt med speil i gangen. Litt rar ja.
Tigerpote Skrevet 1. juni 2012 #15 Skrevet 1. juni 2012 Så kjedelig jeg er da Det eneste jeg kommer på er at jeg har litt sjekkemani. Må sjekke at jeg har trekt ut kontakten til vannkokeren, slått av komfyren og låst døra. Og at ingen har slengt noe oppå panelovnene/ovnene
Koala *g07* Skrevet 1. juni 2012 #16 Skrevet 1. juni 2012 I fare for å høres ut som en med tvangslidelse, men må alltid sjekke at alle dører er lås. Da røsker jeg godt i håndtaket. Sjekker lysbrytere at de er ordentlig slått av. Må også ha et glass med vann ved senga, men kan og finne på å drikke da Når jeg var liten ble jeg helt "skjev" om jeg tråkket på en strek med ene foten og ikke den andre. Og var til stort besvær for min mor å gå sammen med. Jeg må også skylle glasset flere ganger før jeg fyller i vann for å drikke.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. juni 2012 #17 Skrevet 1. juni 2012 Har mange, en av de nevner jeg ikke for er så teit. Men jeg må sjekke at terrasse døren er låst, må kjenne på låsen 4 ganger, må dra dørhåndtaken opp 4 ganger for å se at den er låst, samme med alle vinduene, ytterdøren. Baderomsdøren må være lukket igjen og varmekablene må stå på nr 3. Må sjekke at kjøleskapet og frysen er igjen og at komfyren er av. Dette gjør jeg hver kveld før jeg skal sove, det er vel mer tvangstanker en uvaner..
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. juni 2012 #18 Skrevet 1. juni 2012 Når jeg spiser taco må alt være i riktig rekkefølge, ellers blir det ikke bra nok og jeg gir dem til mannen. Jeg spiser da Nachochips og har 12 stykker på fatet om gangen. Da må ingrediensene på i denne rekkefølgen: kjøttdeig, sterk saus, mais, paprika, agurk, reddik, ost og salat. Og så må de selvsagt spises etter riktig mønster, og drikkes skal inntas etter henholdsvis 5 chips og 10 chips.... Kan si det slik at jeg bruker laaaaang tid på å spise taco, for det tar tid å lage til alt dette, og jeg har et par runder med det også Ved annen middag må alt gå opp. Har vi f.eks fiskekaker med poteter og grønnsaker, så det være litt av alt i hver munnfull. Etter hvert som jeg spiser må jeg regulere mengden på de ulike tingene slik at det går opp helt til siste munnfull. Det gjelder all mat jeg spiser.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #19 Skrevet 1. juni 2012 -Om jeg spiser saltstenger spiser jeg alltid saltkornene først. -Hopper alltid 10 ganger i senga før jeg skal legge meg, selv om sambo ligger der... - Må alltid skylle glasset 3 ganger før jeg skal drikke av det. -Ringer på døren før jeg går inn, selv om jeg vet at det ikke er noen hjemme. -Kan se på nrk super en hel dag uten å tenke over det, selv om største er i barnehage -åpner ofte kaffeboksen for å lukte på kaffen (liker ikke kaffe) - Vugger på handlevogna -Holder pusten mellom lyktestolper når jeg kjører bil - åpner kjøleskapet uten at jeg egentlig har noe der å gjøre - Klarer ikke åkonsentrere meg om jeg ikke har det ryddig! Skal jeg gjøre lekser kan det ikke ligge noe annet på bordet enn skolebøker og pc. Likker det et blad som ikke hører til, må jeg flytte det. - Tar med pc på do og løser kabaler, helt til de går opp! - Har en egen historie jeg ligger å tenker- utvikler hver kveld "drømmelivet" - Ligger alltid i sofaen med hodet ned og føtterne opp etter veggen når jeg prater i telefon. Når jeg er ferdig, ligger jeg somregel i andre enden.. - Må ALLTID ta mat ut av mikroen når det er 1 sekund igjen Ja, har 3 barn på under 2 år... Håper ikke jeg har noen uvaner med dem, som jeg ikke tenker over... Ja, jeg er KJEMPERAR
Gjest Miryks Skrevet 1. juni 2012 #20 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har en litt morsom måte å spise popkorn på. Vanskelig å forklare, men det er en del av popkornet som er nesten helt rundt. Jeg holder fast i den, spiser alt annet og legger den biten på bordet. Når jeg har spist hele posen, så spiser jeg det jeg har samlet. Jeg river tånegler. Har snart ikke mer igjen. Kan blø som en skutt gris, og det kan svi, men jeg river. River også huden under føttene.
Mrs. Zoidberg Skrevet 1. juni 2012 #21 Skrevet 1. juni 2012 Har mye rart for meg når det gjelder mat. Smørbart pålegg må smøres helt jevnt utover helt ut i kantene på brødskiva, og det kan ikke være noe tykkere noen plasser. Og har en fast rekkefølge på hvor jeg tar biter når jeg spiser den. Ved middag må jeg alltid ta lik mengde av alt for at jeg skal klare å spise det. Litt kjøtt, litt potet/ris/pasta, saus og grønnsaker i munnen samtidig. Kan av og til kjenne at, nei nå ble det for mye potet i munnen, og må ta litt av alt det andre for å jevne det ut. To av mange andre ting
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #22 Skrevet 1. juni 2012 Jeg må se under sengen og i klesskapet før jeg legger meg. Jeg låser døren når jeg er på badet selvom jeg bor alene Hvis noen ringer å bare nummert viser. Må jeg først finne ut hvem det er ved å søke på nummert før jeg ringer opp igjenn.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #23 Skrevet 1. juni 2012 Jeg drar i håret og kjenner om det er noen hårstrå som er mer "ruglete" enn andre. Hvis jeg finner et må jeg kjenne på det lenge og av og til drar jeg det ut for å studere det og dra i det.. Kjempeplagsomt og jeg blir såå flau når jeg blir ferska. Jeg har bestemt meg for at etter eksamen skal jeg slutte. Har kjøpt inn garn og strikkepinner for å oppholde hendene med det i stedet for å nappe ut hår. Kommer jo til å bli skalla til slutt! Jeg må alltid sjekke papiret etter nr to for å se at ikke det er signatur på det. Jeg må se på bindet eller tampongen før jeg kaster det i søpla. Jeg drikker cola HVER dag
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #24 Skrevet 1. juni 2012 Jeg må se under sengen og i klesskapet før jeg legger meg. Jeg låser døren når jeg er på badet selvom jeg bor alene Hvis noen ringer å bare nummert viser. Må jeg først finne ut hvem det er ved å søke på nummert før jeg ringer opp igjenn. Haha, det med nummeret må jeg også gjøre! Jeg hater når det ringer ukjente nummere
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #25 Skrevet 1. juni 2012 Jeg kan aldri bytte pålegg på brødskivene i løpet av måltidet. Elsker å dekke bordet med masse pålegg til helgefrokosten, men har jeg først tatt brunost på ei skive så må jeg ha brunost på alle. Dette gjelder forsåvidt også drikke, har jeg startet med eplejuice må jeg drikke det hele måltidet. Hvis en ostehøvel er brukt til f.eks brunost kan ikke jeg bruke den samme til hvitost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå