Gå til innhold

Jeg spiser rent mel

Anbefalte innlegg

Mens jeg gikk gravid fikk jeg plutselig utrolig lyst på mel, rent mel. så jeg satte meg daglig ned med melposen og ei skjei. Jeg trodde dette "mel-suget" kom til å gi seg etter jeg hadde født, men nå er det snart ni uker siden fødselen og jeg synes spiser fremdeles mel nesten daglig. Noen som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941696-jeg-spiser-rent-mel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Hahhaa, nei ikke vært borti det, men jeg koste med melet, jeg satt med hendene i melposer og koste på det deilige kjølige melet så tok jeg meg i håret og puste og koste kinnene mine med mel.. MM! Det liker jeg fremdeles å gjøre..

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Hahhaa, nei ikke vært borti det, men jeg koste med melet, jeg satt med hendene i melposer og koste på det deilige kjølige melet så tok jeg meg i håret og puste og koste kinnene mine med mel.. MM! Det liker jeg fremdeles å gjøre..

Freakshow :D

Ja, trodde du jeg var singel for moro skyld kanskje? ;) hehehe

Gjest Mentha & Junior

Skjønner det er mange av melets gleder jeg har gått glipp av. We shall have to remedy that!

Men, til HI, jeg synes ikke det høres så ille ut. Det er tross alt de som sitter og gnager murpuss i kjelleren. Mel er i det minste ment for å spises :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...