lille_Harepus Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Gleder meg stort til morgendagen og møte med babyen i magen. Merker at jeg gruer meg litt også, håper alt er bra. Skal ikke før kl 2 imorgen så får hele dagen å glede meg på! Andre som skal imorgen?
lille_knirk Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Jeg skal også kl 14.00 i morgen... Blir nok vanskelig å konsentrere seg på jobb i morgen:-) lykke til i morgen! Vil dere vite kjønn?
lille_Harepus Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2012 Jeg klarer ikke å konsentrere meg. Vill veldig gjerne vite kjønnet om de kan se det. ( fikk ikke vite med de to første). Kjenner sommerfuglene godt nå, og syntes tiden går alt for sakte. Hvor skal du på ultralyd? jeg skal på kk. Skal dere vite kjønnet?
treg Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Vi har vært i dag morges Helt herlig. Krysser fingra for dere! Kjønnet fikk vi vite også. Jordmor sa bare; jeg ser det nok på første forsøk da jeg sa at det vel ikke var helt sikkert AT vi kunne få vite det - hun hadde et nytt type UL-apparat som de så veldig bra med (men hvor bildene ikke ble så bra).
lille_knirk Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Vi var på Drammen hos en super hyggelig jordmor. Hun lo og lo for lille jenta i magen lå ikke stille ett sekund. Var veldig nervøs før timen, så var godt å få vite at hun så helt perfekt ut:-)
November-spire-79 Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Vi var på Drammen hos en super hyggelig jordmor. Hun lo og lo for lille jenta i magen lå ikke stille ett sekund. Var veldig nervøs før timen, så var godt å få vite at hun så helt perfekt ut:-) vi skal også til Drammen 13 juni. Godt å vite at de er hyggelige der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå