Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå ser jeg graviditet på deg i slutten av 2012-begynnelsen av 2013. Får inn ei jente! :) ser du noe nytt når det evt klaffer for oss og om spiren sitter?? F: 240185

Hei tusen takk for svar :) får opp 2013 som et fødsels år :) og at innen oktober blir du gravid :)

Du blir gravid i januar 2013 med ei jente.

når får jeg vite at jeg skal bli farmor? 23.06.1961

det klarer eg ikke helt å se no... da må eg se på dem som er gravid/skal bli gravid men ser heller ikke på folk som ikke spør her selv :( Men kjenner på meg at innen 2013 vet du noe mer :) Det kommer først en gutt :)

Annonse

hei :)

Jeg får opp graviditet på deg i desember 2012! ser en jente :) men du må jobbe litt med parforholdet for at det skall bli bra. Du trenger å prioritere deg selv litt for å bli helt fornøyd ;)

Ser du når jeg blir gravid og om jeg snart bytter jobb??

031183

han 131282

hei :)

Jeg får opp graviditet på deg i desember 2012! ser en jente :) men du må jobbe litt med parforholdet for at det skall bli bra. Du trenger å prioritere deg selv litt for å bli helt fornøyd ;)

Ser du når jeg blir gravid og om jeg snart bytter jobb??

031183

han 131282

hei :) synest forholdet går per i dag ganske greit :P var ute i helga som var no og i dag fikk eg det eg ville ha i hagen :P og i morgen får vi vite om vi får lån eller ikke... så går lån i boks blir alt bra :D

Får opp graviditet innen oktober :)

Hei. Jeg får opp graviditet på deg i november med en jente!

Får du opp noe på meg? Bestemmer vi oss for å få en til? Eventuelt når og ser du hva det blir? Får du opp noen endring i bosituasjonen vår?

tusen takk:)

På deg får eg opp mye åposetivt rundt 1 til :) ikke bli sjokket om det blir tvillinger eller 2 kjappe :P får eg får opp både gutt og jente. klarer ikk ehelt å skille hva det er siden de står ved sia av hverandre og måler :P

får opp at dere ikke helt har slått dere til ro der dere er, og at innen 1-2 år er vekke der fra :)

[quote name=Dossa :)' timestamp='1338799541' post='144286271]

Jeg får opp at du innen September blir gravid med ei jente :)

Ser du når jeg blir gravid og kjønn? 29. 01. 75

:)

hei får opp at du ennå må vente litt, mulig så langt at det begynner på nytt år.. men innen 2013 så er du gravid om muligens alt har fødet :) får opp gutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...