LykkeligMamma2010 Skrevet 31. mai 2012 #1 Del Skrevet 31. mai 2012 Er det noe forskjell på disse vognene, bortsett fra understellet? Liker utseende på nitro city best, og synes den er veldig god å trille, svinger så lett og fint.... men kjenner jeg er litt skeptisk i forhold til hvordan denne vognen er å trille på vinterføre.........og er den "stabil" (tenker på veltefare osv). hmmm.......ikke lett å skulle velge vogn..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941640-emmaljunga-nitro-city-vs-city-cross/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ST91 Skrevet 31. mai 2012 #2 Del Skrevet 31. mai 2012 Har selv nitro city og en venninne av meg har city cross. De er veldig like, men forskjellene ligger i understellet. Hun har bedre "vugging" på city crossen. De er like stødige når vi går på asfalt og grus, men merker at på mer ugjevnt underlag (breie stier i sko med store steiner og røtter) så er gjerne hennes mer stabil. Men det ligger litt i det at jeg pleier ikke å låse hjulene for da er liksom vitsen vekke. Også slipper jeg jo aldri vognen på slik underlag heller. Låser kun hjulene de få gangen jeg har tatt bussen( det anbefales, for hvis ikke kan vognen begynne å svinge selv om bremsene er på) men du holder jo på bussen også. Men da blir det litt lettere i svingene på bussen. Jeg er egentlig utrolig fornøyd med at jeg valgte nitro city. Og jeg merker stor forskjell om vi er på er senter, da er den lettere å trille + snu. Om du vil ha større bag, slik som emmaljunga edge duo så skal det gå an og bestille bare bagen og sette på understellet. Har sett noen gjøre det. Og det virker ginialt, hvertfall om du skal bruke den mye med vinterpose for da kan citybagen fort bli litt akkurat i lengden;) Lykke til med valget! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941640-emmaljunga-nitro-city-vs-city-cross/#findComment-144277846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå