Gå til innhold

Svak positiv test idag etter resultat tiden på ClearBlue. Er denne positiv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skal jo lese av testen innen tiden som står i pakningsvedlegget, så hvis den har ligget lenge ville jeg nok ikke stolt på det. Ta en ny test, en svak postiv er jo en positiv, men da når den leses innen tiden ;-) Lykke til!

Anbefaler deg å kjøpe en digital test. De koster litt mer, men da står det "gravid" eller "ikke gravid" og du slipper å tolke streker....

Du skriver at det er 6-10 dager siden EL. Når venter du mensen da? Har aldri helt sett vitsen med å sjekke før mensen uteblir... også siden mange befruktede egg går til grunne uten at man merker det. Venter du de dagene og så tar en (digital) test får du et helt sikkert svar.

Annonse

Anbefaler deg å kjøpe en digital test. De koster litt mer, men da står det "gravid" eller "ikke gravid" og du slipper å tolke streker....

Du skriver at det er 6-10 dager siden EL. Når venter du mensen da? Har aldri helt sett vitsen med å sjekke før mensen uteblir... også siden mange befruktede egg går til grunne uten at man merker det. Venter du de dagene og så tar en (digital) test får du et helt sikkert svar.

selv om du ikke har skjønnt hvorfor så gjør jeg jammen d,d er spennnende å teste seg er jo en del av gamet å ja d er mange egg som går til grunnet men cb kan man ta opp til 4 dager før ikm å få positiv test å rfsu sine kan man ta en 1 uke før ikm di reklamerer jo til å med for di på tv nå..men,tester man tidlig så må man vær obs på negative resultater :)

jeg tok også en cb nå nettopp å den blei svakt positiv me d samme sånn som din faktisk,ble helst skjelven å jeg skal ikke ha mensen ennå så jeg ¨må roe nerva å krysse fingrer for at den som har gravd seg ner i tilfelle blir der kan man si :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...