Gå til innhold

Jeg krysser fingrene og lister meg inn til dere...

Anbefalte innlegg

- og håper at det går bra denne gangen!

Vi mistet lillesøster i uke 22 i mars i år. Nå er jeg gravid igjen, og naturlig nok antar jeg at dette blir et tøft svangerskap psykisk.

Nå har det vært mye frem og tilbake og usikkerhet vedr. blødninger osv., men nå har jeg målt hcg og stigningen er fin etter to tester. De ville gjerne ta en blodprøve til, og den får jeg svar på på mandag. Pga. min forhistorie vil jeg bli fulgt tett opp med ultralyder, så antar at det blir tidlig ultralyd neste uke, hvis svarene på mandag er positive.

Kjenner det er veldig mye blandede følelser i dag. Jeg er selvsagt glad jeg er gravid igjen, og at det gikk så fort (har ikke forsøkt å bli gravide, men har heller ikke forsøkt å unngå det). Men samtidig klarer jeg ikke tro på at dette skal resultere i en frisk, levende baby. Jeg har lest alt for mye på nett nå vedr. blødninger osv osv., og det er selvsagt bare de historiene som endte dårlig som fester seg.

Jeg hadde et svangerskap uten komplikasjoner forrige gang, alt var perfekt helt til hjertet plutselig sluttet å slå, så jeg har erfart at "fine papirer", ikke behøver å bety at det går bra.

Menstermin er 19.januar, etter hcg-nivået å bedømme kanskje en uke senere.

Så er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste :-)

Fortsetter under...

Gratulerer med ny baby på vei :)

Kan godt forstå dine bekymringer, men prøv å tenk så positivt som du bare kan! Det har dere alle sammen godt av! Å ikke minst lille spiren i magen.

Og hvem vet, kanskje det er lillesøster som igjen prøver å komme hjem til deg <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...