Gå til innhold

Jippi! Nr to blir..

Anbefalte innlegg

Skrevet

enda en gutt! :))

Det skal bli så gøy! Ser for meg at jeg blir stemt ned de neste årene,siden gutta er i flertall ;)

Nå skal det bestilles søskenvogn, og stor-gutt seng til storebror. Litt oppussing av barnerommet blir det nok også ;)

Er 18+5 i dag :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Så spennende da!:) hvor stor forskjell er det på de siden du skal bestille søskenvogn?:)

Skrevet

Det blir 18 mnd mellom de :) så tror nok søskenvogn kommer godt med ;)

Skrevet

hei :) Her blir det ca 20 mellom mine 2, jeg får også en gutt til :) Gleder oss kjempe mye. De kommer til å få så mye glede av hverandre! Set du sier du skal kjøpe større seng til storebror? Hvilke mener du da? Har ogsp tenkt på dette, men synes han blir for liten..

Skrevet

Gratulerer :)

Ps: Jeg prøver meg på at jeg er i flertall nå med gubben siden jeg er den som har baby i magen :P hehe...

Skrevet

Gratulerer :) Gøy med to gutter! Jeg har gutt nummer 3 i magen, veldig gøy det også :)

Skrevet

Så gøy :) Gratulerer!

Her venter vi også enda en gutt, og vil bli sånn ca 15/16 måneder mellom disse krabatene :)

Skrevet

Gratulerer :)

Ps: Jeg prøver meg på at jeg er i flertall nå med gubben siden jeg er den som har baby i magen :P hehe...

Haha :D Den må jeg prøve en gang på mannen ;)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Det blir 18 mnd mellom de :) så tror nok søskenvogn kommer godt med ;)

Ok, ja da kommer den nok godt med ja:)

På mine blir det litt over 2år som skiller, var selv litt usikker på søskenvogn eller ikke:) men endte på vanlig vogn så får jeg kjøpe et sete eller søskenbrett til storebror:)

Skrevet

hei :) Her blir det ca 20 mellom mine 2, jeg får også en gutt til :) Gleder oss kjempe mye. De kommer til å få så mye glede av hverandre! Set du sier du skal kjøpe større seng til storebror? Hvilke mener du da? Har ogsp tenkt på dette, men synes han blir for liten..

Veldig usikker jeg også,synes han er litt for liten for stor seng, men kan jo hende han synes det er stas da. Jeg har sett på en brannbilseng med stige som sengehest. Da faller han hvertfall ikke ut :) og så er det et slags overbygg på den slik at den ikke er for "åpen" om du skjønner ;)

Ja det blir absolutt gøy! Det ble så mye mer virkelig straks vi fikk vite at det var en gutt :)@

Skrevet

Gratulerer :) Gøy med to gutter! Jeg har gutt nummer 3 i magen, veldig gøy det også :)

3 gutter ja :) hva er aldersforskjellen på de da?

Vi gir oss etter denne tassen...foreløpig ;) har ikke plass til flere heller ;)

Skrevet

Her venter vi også enda en gutt, og vil bli sånn ca 15/16 måneder mellom disse krabatene :)

Bra tett det også :) prøver å forberede meg på et tøft år, men at de deretter vil kunne ha masse glede av hverandre i årene som kommer! Åh, gleder meg sånn! :)

Skrevet

her kommer nr 2 når ( som vi er forespeilet er en jente til :-D ) når storesøster er ca 1 og 1/2 år. Har vurdert vanlig seng her å, men har konkludert med at hun er litt for lita enda. hun kommer til å gå rett i gulvet, for hun bare reiser seg rett opp, med en gang hun våkner. så vi venter litt til. Søskenvogn skal annskaffes, da storesøster skal få gå ned i 60% barnehageplass, å vi kommer til å gå turer de dagene hun er hjemme. så sover hun jo på dagtid enda hun å, så da er det greit at vi ikke nødvendigvis må være hjemme når det er kviletid :-)

Skrevet

Bra tett det også :) prøver å forberede meg på et tøft år, men at de deretter vil kunne ha masse glede av hverandre i årene som kommer! åh, gleder meg sånn! :)

Ja, jeg prøver å forberede meg jeg også på alle mulige tenkbare situasjoner :P

Min mann jobber hver tredje uke natt, så så for meg det scenarioet med spysjuken på han ene og mating på han andre osv osv osv... He he!

Ja, blir en stor glede for dem å vokse opp sammen :) Gleder meg helt vilt jeg også! :) :) :)

Skrevet

Mulig jeg er litt overmodig her, men jeg skal prøve å ha begge to hjemme o_O evt kanskje en eller to dager i bh. Veldig usikker ang det der, og om det praktisk lar seg gjennomføre ;) flere har jo gjort dette før meg, så det burde gå :)

Søskenvogn skal jeg bestille på kiddies24. Gleder meg..har biiittelitt vogndilla ;) men får vel vente litt til!

Ja det gjelder å forberede seg mentalt best mulig! Mye rart som kan skje på en gang sikkert :D

Skrevet

3 gutter ja :) hva er aldersforskjellen på de da?

Vi gir oss etter denne tassen...foreløpig ;) har ikke plass til flere heller ;)

Han eldste er snart 7 og han som foreløpig er minst er 2,5 år. Det blir nok travelt med en ny baby, men vi gleder oss :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...