samu Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 jeg var på ultralyd da jeg var 6+4, bare for morroskyld og hadde lyst til å se. da ble det oppdaget en stor cyste 6x8cm. jeg fikk ny ULtime 2 uker etter. da hadde cysta vokst til 9x9cm. og embryoet hadde vokst en uke i størrelse... gynekologen sa hun ikke fikk målt embryoet skikkelig pga cysta tok all lyden. men vi klarte å se at mini beveget seg. når kommer første bevegelse? jeg fikk ny ULtime 3 uker etter for å vurdere fjerning av cysta. denne neste timen er om en uke. jeg er ifølge første UL 10+2... ifølge andre UL 9+2, og ifølge første dag i siste mens 11+2. forvirra. blir deilig å få vekk cysta og se fosteret ordentlig på UL. da får jeg sikkert oxo en ordentlig termindato. magen min er jo blitt stor allerede pga cysta, så jeg ser jo mere gravid ut enn det jeg er. er det noen andre med cyste her som vil dele sin historie? ellers har jeg minimalt med plager. brekninger om jeg er sliten eller tørst, restless legs og diiiigre pupper.
♣ Christiane ♣ Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Hei. Har hatt cyste som måtte fjernes, men var ikke gravid da, var i prøverørsforsøk for å bli gravid. Tok 5 minutter å fjerne den, det var ikke no stress altså. Lykke til.
samu Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2012 Hei. Har hatt cyste som måtte fjernes, men var ikke gravid da, var i prøverørsforsøk for å bli gravid. Tok 5 minutter å fjerne den, det var ikke no stress altså. Lykke til. var du våken da de fjernet den? sist jeg fjernet (en blodfyllt 6x4 cm) fikk jeg narkose og måtte ligge flere dager på sykehuset...
♣ Christiane ♣ Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Våken ja, min var fylt med vann, men gjorde det uten bedøvelse i det hele tatt. Litt ubehagelig akkurat da nålen gikk igjennom vevet, men det var jo ikke noen katastrofe.
samu Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2012 ok. da skal jeg si jeg vil være våken når jeg fjerner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå