Gå til innhold

lei av dårlig form :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager, føler bare for å sutre litt her i dag.

Er kvalm og lei av å tenke på å spise hele tiden :-(

Formen ble bedre i forrige uke, så jeg trodde kvalmen var på retur, og var lykkelig over å få gjort litt husarbeid og også ha overskudd til å finne på noe med 4-åringen. Men det varte bare noen få dager. Etter å ha fått smaken på "et bedre liv" var det ikke noe hyggelig å få tilbakefall.

Nå flyter det her, og jeg har bare lyst til å legge meg - men kanskje litt tidlig før klokka 7?! Ender bare opp med at jeg våkner igjen rundt midnatt :-/

Uff, kjipt at det skal være slik. Det har vært en lang vei frem til å bli gravid, og er så glad for at jeg endelig lykkes, men hvorfor må knøttet absolutt lage så mye kvalm? æsj, er litt vanskelig å glede seg over graviditeten innimellom, når man ikke føler at man orker å gjøre de enkleste ting... Sukk...

Videoannonse
Annonse
Gjest AnnaMathea
Skrevet

Må bare si meg enig, føler det som deg. Er 13 + et elller annet i dag og formen er ikke bedre. Var lykkelig rundt uke 11 da kvalmen avtok noen dager, men nå er formen dårlig igjen. Kvalm, svimel og generelt dårlig og begynner i tillegg å bli trøtt. Vanskelig å glede seg ja:)

Så om det er noen trøst så er vi flere som er lei formen!

Lykke til videre:)

Skrevet

Det er lov å klage selv om man er så heldig å være gravid. Det er hardt arbeid å gå gravid, ha barn og jobb + husarbeid

spiser hele tiden og eser ut med treg mage.. og sovner på sofaen utkjørt etter jobb, ikke alltid jeg har overskudd til mine to jenter... men håper det går over i 2.trimester.. pleier det.

Misunnelig på de som orker å trene i svangerskapet.. jeg jobber om dagen og slapper av om ettermiddagen ;)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...