Frøken Ubesluttsom Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Hvis det endelig viser seg at jeg er gravid, så må jeg vurdere noen jentenavn og, hvis jeg skal kalle opp, så blir det disse alternativene: Minda Berit Cornelia Torbjørg Synnøve Evt også Erika Jeg har to favoritter, men hvilket ville du valgt? Hvis det ikke blir oppkalling, er disse øverst på lista akkurat nå: Agnethe/a Elvira Irene Evina Kaia Emine Desiree Hvilket ville du valgt? og hvorfor?
Hocapontas Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Jeg ville valgt enten Torbjørg eller Synnøve. Kanskje Erika.
Giss Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Cornelia - flott, sterkt og passer uansett hvilken personlighet jenten har. Elvira - Poetisk og feminint uten å være oppbrukt.
stellapropella Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Jeg ville valgt Cornelia, Elvira eller Kaia Emine Berit og Torbjørg synes jeg er direkte stygge navn. Desiree høres ut som en go-go-danser :-) Lykke til! Liker Svar Multisitat
nusse72 Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Hvis oppkalling Synnøve - et vakkert navn Ellers Irene eller Elvira. Evina og Emine liker jeg ikke og Desiree er bare harry synes jeg.
Wilhemina Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Hvis det endelig viser seg at jeg er gravid, så må jeg vurdere noen jentenavn og, hvis jeg skal kalle opp, så blir det disse alternativene: Minda Berit Cornelia Torbjørg Synnøve Evt også Erika Jeg har to favoritter, men hvilket ville du valgt? Hvis det ikke blir oppkalling, er disse øverst på lista akkurat nå: Agnethe/a Elvira Irene Evina Kaia Emine Desiree Hvilket ville du valgt? og hvorfor? Torbjørg Berit Synnøve Minda Cornelia
SingSing Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Synnøve eller Minda Agnete eller Evina (dette siste må jeg tom. sette opp på min egen liste!)
sommertiara Skrevet 1. juni 2012 #11 Skrevet 1. juni 2012 Cornelia og Elvira, to av mine favorittnavn
Åse_Lykke Skrevet 1. juni 2012 #12 Skrevet 1. juni 2012 Cornelia og Erika, disse falt i smak hos meg:) Elvira Kaia Emine Rett og slett for de var nydelige.
*Dubsgirl* Skrevet 1. juni 2012 #13 Skrevet 1. juni 2012 Hvis det endelig viser seg at jeg er gravid, så må jeg vurdere noen jentenavn og, hvis jeg skal kalle opp, så blir det disse alternativene: Minda Berit Cornelia Torbjørg Synnøve Evt også Erika Jeg har to favoritter, men hvilket ville du valgt? Hvis det ikke blir oppkalling, er disse øverst på lista akkurat nå: Agnethe/a Elvira Irene Evina Kaia Emine Desiree Hvilket ville du valgt? og hvorfor? Oppkalling: Cornelia eller Synnøve Erika er også fint! Ikke oppkalling: Agnethe eller Kaia Emine Flotte navn!
kamik Skrevet 2. juni 2012 #14 Skrevet 2. juni 2012 Hvis oppkalling Cornelia eller Synnøve. Eller hva med en liten vri på Synnøve; Sunniva? Det er så fint! Hvis ikke oppkalling synes jeg Kaia er finest:-) Lykke til, håper du er gravid!
Mamma til ♂ - 2012 og ♂ 2016 Skrevet 2. juni 2012 #15 Skrevet 2. juni 2012 Cornelia,Synnøve & Elvira fordi jeg synes de er finest :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå