Frk.Karidotter Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Har liksom blitt tung og klønete, har alltid flekker på magen og har slutta å plukke opp saker og ting fra gulvet. Har så smått byttet ut min vanlige gange med sjømannsvagging, og må virkelig kaste inn håndkleet oftere og oftere i hverdagen. Om jeg sitter på bakken bruker jeg lang tid på å reise meg (hvalrosstendenser!), og jeg bare må ha ting ellers blir jeg sur. Furter en del, og er like ofte strålende glad. Null sexlyst, soppinfeksjon og et enormt behov for nærhet gir artige situasjoner, og redebyggingen har nå gått så langt at for å få utløp for det meste har jeg nå kjøpt inn maling og skal snikpusse opp rommet til min far (!) mens han er på ferie. Jeg tar ellers mammarollen min med dørgende alvor, selv om jeg ikke har barn enda - bare en hund (han har neppe hatt det bedre), og har blitt veldig opptatt av svanemerker og parabener. Herreminhatt. Er bare 26+2, og begynner å bli...vel, litt sliten, kanskje. Er frisk og fin da, og ser strålende ut. Preggistime. Trengte bare å dele det med andre gravidfrøkner. Kjæresten min er strålende fin, men han er ikke grævvis. ;-) åh - dessuten har jeg blitt glemsk!
Kosemosepose Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Haha fin oppsummering :-) Sliter selv veeeldig med å bøye meg - det er helt grusomt å måtte plukke noe opp fra gulvet! Støvsuger kun midt på gulvet. MÅ sove minst 1 time på dagtid. Våkner av at jeg ligger og ynker meg i smerte når jeg snur meg i senga. Blir så glad hver gang jeg kan legge meg om kvelden, for det betyr en dag mindre til babyen kommer. Spiser noe minst annen hver time - nesten hva som helst! Er sur på samboer som ikke forstår alt jeg går igjennom. Elsker samboer fordi han er så god og forståelsesfull. Har vondt i beina. Sånn - det var dagen min oppsummert!
Frk.Karidotter Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2012 Hahaa, fabelaktig! Spesielt punktene med samboer. ;-)
BABY-JENTE Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 (endret) Kjenner meg så igjen, Kosemosepose, gleder meg til å legge meg for da er det en dag mindre til babyen skal ut... Endret 31. mai 2012 av BABY-JENTE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå