Gå til innhold

Når skjer det?? Når blir jeg gravid? Får jeg oppleve å bli mamma?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.

Jeg får inn at du må endre litt på kostholdet ditt. Slutte med mel og melk.

Du blir gravid til våren 2013. Jeg ser ei jente og en gutt komme din vei. Mulig de kommer samtidig.

kom forresten litt tillegsinformasjon på deg: Du må ikke gi opp håpet. Det er viktig!

Du må også lytte til deg selv. Du er klar over hva du må gjøre. Forstå hvordan du kan komme til ro. Joggeturer i skogen ser jeg vi gi deg stor ro og mye glede. Du må også ta et valg av bosted. Slik det ser ut nå, er det er belastning på deg.

Kjære deg,... du har sååå rett!! Du aner ikke:):) Sliter med å slå meg til ro her vi bor nå!!Jeg må vel bare akseptere å belage meg på at det er her vi skal bo ( en god stund hvert fall).

Og det er så vanskelig å komme i gang med trening!! har så smått begynt, men skal virkelig ta meg selv i nakken!!

men at du ser en gutt og ei jente på meg føler jeg vel er rett... har alltid følt at jeg skal få to barn,.. og en av hvert kjønn... Men jeg trodde da virkelig ikke at det skulle at så lang tid!!

Annonse

Hei. Jeg får opp graviditet på deg i august eller september. Mulig det er sent i august eller tidlig i september du tester positivt!

Det er et vanvittig press på dere ivf damene, så prøv å kos deg i sommer og alt den har å by på! Slapp av og nyt tiden for du blir nok mamma!

Også skal jeg klare å vente enda litt lenger,- jeg må bare roe meg ned på at det blir virkelighet en dag,... redselen for at det aldri skjer er fryktelig!! Må bli kvitt den!!

Noen andre er også velkommen til å se..;)

Dytter i vei jeg dere,.....:):) Endring på kosthold ( litt) og trening er i gang!!! Og jeg gleder meg til sommeren, selv uten spire i magen!! Håper på baby eller gravid neste sommer!!!

• 4 uker senere...

Skader ikke med et lite dytt, gjør det vel. Nyter sommeren, og tenker ikke så mye på det å bli gravid. Det ligger så klart i bakhodet, men det er så godt med pause fra ivf:) God sommer til dere alle.

Annonse

• 4 måneder senere...

Regner ikke med at det blir noe 2012 spire på meg:) men snart nytt år og nye muligheter........ er det fortsatt håp for oss tror dere jenter????? har virkelig ikke lyst til å gi opp mammadrømmen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...