Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen flere som har fått dårligere hukommelse etter dere ble gravide? Jeg merker det nemlig hele tiden, at jeg glemmer småting. Slike ting som om jeg har spist, om jeg virkelig hadde sex med samboeren min igår (!), om jeg husket å sette på vaskemaskinen osv...

Finner det veldig travelt :P

Andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941477-d%C3%A5rlig-hukommelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, denne gangen har jeg vært helt "i ammetåka" fra begynnelsen av, lager mat uten å huske sentrale ingredienser, glemmer avtaler osv. Et tips er å sjekke jernlagrene dine, mine viser seg nemlig å være tomme. Nå tar jeg jerntilskudd og håper at alt bedrer seg

Det føler jeg også. Er snart 14 uker, og har vært sånn lenge!! Og har en jobb som innebærer at jeg skal huske mye. Har begynt å skrive masse ned, for jeg er helt fjern hvis noen spør meg om ting.

Sjefen kom med et skjema til meg i dag og lurte på om det var dette jeg hadde levert til NAV.. Kikka på det og huska ingenting. Tok to timer før jeg fant ut at det var samme greia :P

Plagsomt.. Og værre skal det bli??

Jupp! Skulle hente minsten i bhg og han ville ha en skive fra matboksen sin...jeg åpnet matboksen og utbryter" men dette er ikke din mat" så en av de ansatte kom bort å lurte på om noe var galt...og jeg måtte bare si det som det var, jeg klarte ikke kjenne igjen måten maten var laget på...og at det ikke så ut som jeg hadde laget den....og jeg sa" jeg kan ikke en gang huske jeg leverte med han den røde matboksen i dag? Da lo bhg tantene, for det var jo ikke jeg som leverte i dag og dermed heller ikke smurt maten....he he ...så her merkes det godt på hukommelsen ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...