Gå til innhold

Jøye - skjoldete hud etter selvbruningskrem!! Kan jeg gjøre noe?

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke vandt til å bruke sånt, men tenkte at jeg skulle freshe meg litt opp i det fine været... Men, herlighet så skjoldete jeg er!!

Jeg har nå skrubbet meg med peelingprodukter uten at det har gjort den store forskjellen! Det er fullstendig skjoldete.. uuuææ.. Hva annet kan jeg gjøre? Hvor lang tid vil det ta før jeg er normal igjen? he he.. huff, kommer sikkert til å le av dette en gang i fremtiden, men.. nå synes jeg det er ganske ille.

Fortsetter under...

Det tar ca ei uke før det begynner å bli normalt igjen. Huden din må rett og slett byttes ut før dett går bort. Fargen går av med hudceller som ramler av. Går ikke an å fjerne det selv :( Hvor er det skjolder da? Dekke til med klær sålenge? Det er lurt å lære seg hvordan det gjøres før man setter igang, er masse how to videoer på youtube, jeg bruker self tan hele tiden og har aldri hatt skjolder fordi jeg lærte teknikkene først med å smøre med vanlig lotion :) Mange steder på kroppen er vanskelig å komme til og noen steder er lett å glemme...

Du må nok bare vente til det går vekk av seg selv. :s Finnes kjerringråd om å vaske med jiff osv, men ville ikke gjort det. :P

Neste gang så smør huden med fuktighetskrem først, så smører du på selvbruning når det har tørket. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...