Gå til innhold

Hurra for fastlegeordningen i Norge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føden sender meg på legevakta, legevakta sier at det sikkert går bra, føden sender meg til fastlegen, men fastlegen har ikke tid...

Så her sitter jeg og har kanskje svangerskapsforgiftning og kanskje ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jamen så fantastisk!! Da er du jo ivaretatt ved at alle har delegert ansvaret videre, så er alle fri. Hurra for helse Norge!!

Skrevet

IKKE BRA!! Høres ikke ut som en bra fastlege?! Jeg føler at jeg som gravid blir skviset inn uansett! Spesiellt da jeg ville sjekkes for svangerskapsforgiftning!!! Utrolig frustrerende for deg, det er for galt at man skal måtte mase mase og mase for å bli sjekket!!!

Skrevet

Ring føden igjen - og si at du krever å bli sett på nå!

Skrevet

Eller gå via jordmor, om du har en. Min erfaring er at JM ofte kan få fortgang i saker legen ikke klarer å få fingeren ut på...

Skrevet

skulle hatt fastlegen min du da, hun hadde bedt alle andre vente så jeg hadde kommet inn...

Skrevet

Mulig jeg ikke kan nok om dette? Men, kan ikke en urinprøve gi deg et bedre svar enn ikke noe svar? Jeg spurte om jeg kunne levere en urinprøve til laboratoriet på fastlegekontoret, det var ikke noe problem, de sjekket den med en gang. Når den var fin antok jeg at alt var bra. Det var lettere enn å komme inn til lege

Skrevet

Urinprøven sa jeg har uvi. Blodtrykket var plutselig høyt selv om det har vært lavt hele svangerskapet.

Kom endelig inn hos fastlegen, og de mener nå at svangerskapsforgiftning trygt kan utelukkes.

å komme inn på føden er nærmest umulig virker det som. Med mitt mellomste barn var jeg mye nervøs og da fikk jeg komme inn ofte, om så bare for at jeg skulle klare å slappe av. Dette svangerskapet har jeg bare blitt henvist til fastlegen. (Har vel ringt inn 3-4ganger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...