m&c Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Det er nå sånn at vi skal på 7 ukerskontroll om et par uker, henvisningen dumpa ned i postkassen i går. Nå ønsker jeg å finne en gyn som er både dyktig og hyggelig! Hun som jeg har gått til et par ganger her på Sotra er forsåvidt flink, men ikke så veldig flink med mennesker.... Og jeg ønsker virkelig en hyggelig opplevelse!
veivalg Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har god erfaring med Volvat. Dr. Anne Lone Wollen er utrolig hyggelig, men desverre lange ventelister. Jeg går til Ayifer og synes hun også er veldig flink og hyggelig. Håper du finner en du liker
Glow2011 Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har vært til alle de tre som nevnes og kan bare si meg helt enig. Gynekologen på Sotra er langt fra flink med mennesker og ikke alltid like dyktig. Hadde ofte problemer med å få målt tvillingene våre underveis i svangerskapet. Både jeg og samboer fikk nesten litt sjokk på første time på Sotra, etter å ha vært vant til Vollen og Ayfer hos Volvat. De er jo så medmenneskelig og svært dyktige begge to! Men siden jeg måtte ofte til UL pga tvilling svangerskap, ville det bli fryktelig dyrt å gå på Volvat hver gang. Så tok noen ekstra UL timer der, fordi jeg ikke var helt fornøyd med hun på Sotra. Og jeg har i ettertid fortsatt hos Vollen. Men anbefaler også Ayfer, hun har jeg også vært til flere ganger i løpet av alle årene med prøving og aborter. Gratulerer så mye med spiren, ønsker deg all mulig lykke på veien
Solstråle86 Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Jeg anbefaler sentrumslegene i Bergen på det sterkeste. Dr. Jan Helge Mortensen er veldig flink og forståelsesfull. Har vært hos flere i Bergen, men er superfornøyd med Sentrumslegene. Det er privat da, så kanskje litt dyrt.. Men jeg synest det er verdt pengene
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Så absolutt Dr. Jan Helge Mortensen!! Han er det nydeligste menneske du finner Absolutt verdt pengene. Tar seg god tid, blid som en sol, behjelpelig med alt og en riktig skjønning! Jeg har aldri vært hos bedre lege
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Jeg var forøvrig også hos en gynekolog på Sotra, i nærheten av Sartor. Hun var fæl!
Erle85 Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har vært hos Torgeir Bjerknes på Nesttun. Vært veldig fornøyd med han.
m&c Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2012 Tusen takk for gode svar! Hva ligger prisen på hos de private? Kunne absolutt gitt noen ekstra kroner dersom man føler seg vel behandlet..
Xina31 Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Kan virkelig anbefale Doktor Petter Lossius. Han holder til i sentrum i Bergen og er en av grunnene til at vi har fått vår lille datter. Selv etter at vi fikk avslag på ivf behandling på Haukeland og på hausken, og vi nesten ga opp. Så bad han oss om å fortsette og ikke gi opp. Så vi sto på, og etter 2. forsøk hos Aleris i Oslo, klaffet det Han er en anerkjent og dyktig gynekolog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå