Kosemosepose Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Er 34+1 og har ikke gått opp et gram på minst 3 uker! Men har fått masse vann i beina! Merkelig! Kanskje jeg gikk opp nok de første 6-7 mnd :-) totalt ca 15kg, mem ingenting de siste 3-4 ukene! Men skal bli godt å få sjekka størrelsen på bebien neste uke!
Juliii Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Heldige deg! Du må fortelle hvordan du har fått til dette, skulle ønske det var meg Skjønner også at du vil sjekke str på babyen da, det er jo tross alt de små nurkene som kommer i første rekke - lykke til på kontroll!
toband Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 overrasket over vektoppgangen min også. er 38+2 og gått opp 11. Trodde det skulle rase på kilo i innspurten, men tydeligvis ikke.....
Kosemosepose Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2012 Eneste jeg har begynt med de sists ukene, er å gå med jenta til og fra bhg istedet for å kjøre. Ikke så behagelig med bekkenløsning, men tar under en time per dag. Spiser nesten hele tiden! Men blir kvalm hvis jeg spiser for mye om gangen. Overraskende - sidrn jeg gikk opp veldig mye i begynnelsen! Men skal ikke klage så leng bebien har det bra. Han var ca +5% på siste vektestimering - gleder meg til neste! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå