Prøvekanin86 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #26 Skrevet 31. mai 2012 Okai, takk for hjelpen:) Jeg hadde siste EL hvertfall 15.Mai og hadde sex da, så ville tror at det var da jeg ble gravid. Men det er jo bare ca 2 uker siden. Så jeg vet rett og slett ikke jeg Hadde bare vært roligere hvis jeg hadde visst det så jeg vet hvor mange uker det er igjen til uke 12 som risikoen for SA synker. Noen som vet hva slags tilskudd av vitaminer jeg må ta? Jeg tar folsyre, men kun det jeg har inne foreløpig. Som sagt var jeg ikke klar over at jeg var gravid før idag.
Poteta Skrevet 31. mai 2012 #27 Skrevet 31. mai 2012 Kjøp gravidvitaminpakken på apoteket Og hvis der er 2 uker siden du hadde sex, så regner man jo ca to uker før... og da blir det jo 4 uker på vei
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 31. mai 2012 #28 Skrevet 31. mai 2012 Hvis EL var 15. mai og positiv test nå, vil jeg påstå og si at du er 4 uker på vei nå. Gratulerer!!
Prøvekanin86 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #29 Skrevet 2. juni 2012 Haha, jeg måtte bare kjøpe en billigtest i butikken idag. Siden jeg ikke føler meg så veldig gravid. Måtte lissom bare ha det bekrefta. Og den har visst forandret seg endel siden torsdag
hjerte♥barn Skrevet 4. juni 2012 #30 Skrevet 4. juni 2012 Hvis jeg får lagt ut link her, så kan du gå inn på denne og legge inn dato for unnfangelse. Kan velge mellom det og første blødningsdag i siste menstruasjon og ut fra termin; http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå