MillaMed2 Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Har dere opplevd lignende? Det har aldri skjedd meg før,og ble ganske overraska av hvordan jeg kunne glemme den. Prøvde to ganger før jeg måtte ringe hjem til mannen og spørre ham. Heldigvis kunne han koden min. Hadde brukt kortet 5 min tidligere uten problem.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 He he... jeg har bare opplevd det med nye koder, ikke ellers.. Men, stresset for tiden? ;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Skjer støtt. Mest fordi jeg har så mange kort med forskjellige koder. ,pytt pytt:)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Ja, maaange ganger :/ Hatt samme koden på kortet i alle år, men enkelte ganger klarer jeg bare ikke å koble. Nå har jeg alltid minst 500 kr i pengboken itilfelle det skjer igjen, noe som garantert kommer til å skje i en stresset situasjon. Ammetåke? neeeida
TrustNoOne (but Me) Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 He he, dette har faktisk skjedd meg et par ganger.... Jeg har fått fullstendig jernteppe mens jeg har stått i butikken, og siden det kun er jeg som kan koden, har jeg måttet gå tomhendt hjem *flau* Dagen etter husker jeg plutselig koden igjen, og det kan gå flere år til neste gang jernteppet slår til. Utrolig rare greier!
Lettie Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Det skjedde meg en gang (og jeg som aldri kunne skjønne at folk kunne glemme koden sin...). Jeg kom ikke på den og gikk inn i nettbanken for å se hva det var. Regnet med at jeg skulle tenke: åjah, så klart..! Men så kjente jeg ikke igjen koden da jeg så den engang!! Dette er en stund siden og til dags dato føler jeg at jeg slår noen andres kode når jeg trekker kortet... Hjelpes, er det mulig... Endret 30. mai 2012 av Lettie
Mor Løvehjerte Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Vi burde starte klubb for tøysete kortinnehavere Selv har jeg satt inn kortet i minibanken, trykket pin-kode og beløp, tatt med meg kortet, gått på et spisested hvor de ikke tok i mot kort, for å oppdage at jeg lot pengene ligge igjen i minibanken på t-banestasjonen på Nasjonaltheatret. Jeg håper fortsatt det var en fattig sullik som fant pengene og ikke en kaksete vestkantgutt med tørkle i halsen og diger dunvest. Endret 30. mai 2012 av Mor Løvehjerte
pofffffff Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 Har å måttet ringt hjem for å få koden til mitt kort haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå