Gå til innhold

nesten ingen symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er gravid 9+2. Har nesten ingen symptomer på at jeg er gravid. Nå for dagen er det omtrent bare utflod som er et tegn. Er mye trøtt,men det er vanskelig å si om det er en direkte symptom :-) tidligere har jeg hatt litt ømme brystvorter, av og til litt murringer.

Selv om jeg så liv 7+4 så begynner jeg å miste trua på at jeg er gravid. Har ny ultralyd på fredag. Gruer meg skikkelig.

Noen andre i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Godt å høre vi er flere. Er vel 7+4 i dag og svært lite symptomer her også. Aldri vært kvalm (burde kanskje vært takknemlig). Eneste jeg har kjent/kjenner innimellom er murringer og litt ømme/vonde bryster. Blir kanskje lettere sint og er trøtt, men slik kan det like gjerne være i perioder til vanlig også..:P

Har enda ikke hatt tidlig UL (har 2 spontanaborter bak meg, så er lett bekymret kan du si), så sitter og venter.. Var hos jordmor i dag og hun sa at det enda var for tidlig å se noenting, måtte vente noen uker til..(!) Så du er heldig som har sett liv så tidlig! Og det er jo et flott tegn:)) Skal se at alt er bare bra med den lille, selv om symptomene uteblir : )

Men jeg derimot, synes ventetiden er lang, for har vanskelig for å tru at det er noe der inne... men men =)

Skrevet

Er i uke 23 og har aldri hatt symptomer.

Men nå er magen stor, og lillegutt sparker vilt.

Ikke bekymre deg,

Skrevet

Hei igjen :-) var på ultralyd i går og fikk se en liten som hadde mer en doblet seg i lengde. :-) nu skal jeg prøve å roe nervene. Gleder meg til ny ul om 14 dager. Utrolig artig å se armer og ben og at den beveget seg.

Skrevet

Så bra at alt er i orden. Det er helt vanlig å ikke ha veldig mange symptomer, så håper du klarer å slappe av :) Selv om det er enklere sagt enn gjort :P

Og du som er 7+4 og ikke fikk ultralyd, det syns jeg hørtes rart ut. Jeg hadde ultralyd når jeg var knappe 6 uker, og så tydelig et hjerte som slo :) Kanskje hun mente det var for tidlig for utvendig ul?

Skrevet

Hei er gravid 9+2. Har nesten ingen symptomer på at jeg er gravid. Nå for dagen er det omtrent bare utflod som er et tegn. Er mye trøtt,men det er vanskelig å si om det er en direkte symptom :-) tidligere har jeg hatt litt ømme brystvorter, av og til litt murringer.

Selv om jeg så liv 7+4 så begynner jeg å miste trua på at jeg er gravid. Har ny ultralyd på fredag. Gruer meg skikkelig.

Noen andre i samme situasjon?

jeg har hatt det veldig likt som deg, var på ul og så liv 7+6, og brått begynte de fleste symptomer å avta, var livredd for at noe var galt. var på ny ul 11+6, og fikk da se en sprell levende lite menneske med bankende hjerte :) ble sååååå utrolig lettet... fikk beskjed om at jeg bare måtte nyte det at jeg var i fin form :) klarer å slappe mye mer av nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...