Mamma&skatt Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 jeg er nå 37 + 4 og er usikker på om jeg har hatt noen kynnere i det hele.. hvor sitter kynnere? jeg har kjent at magen blir knallhard, men det kjennes mest ut som om mini dytter rompa/beina oppi mot ribbeina og er alltid i øvre del av magen..
TPK Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Alle får det visst, men ikke alle kjenner det. Er vanligere å kjenne det hvis du har vært gravid før. Hos meg kjennes det som at hele magen strammer seg, og noen ganger blir barnet presset nedover (føles i alle fall sånn). Men det som du beskriver høres ikke ut som kynnere sånn jeg kjenner det.
gutt11spire12 Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Har aldri kjent det, hverken nå eller med førstemann!
Gjøkeredet③ Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Har aldri kjent noe til disse kynnerene.. Ikke med nummer en, to eller denne tredje som etter planen skal komme om en uke
pofffffff Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Kjennte ikke noe til de med nr. 1.. nå med nr. 2 så har jeg kjennt litt for mye til de :&
Netti*** Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Med første hadde jeg masse kynnere. Utviklet seg til permaturerier i uke 22 men fikk stoppet de heldigvis. Har hatt en del kynnere med nr. 2 og 3 også. Men er nå i uke 32 med nr. 4 og har ikke kjent en eneste kynne. Vet ikke hvorfor...
Gladjente00 Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Med nr 1 hadde jeg kynnere men kjennte egentligt ikke så mye ubehag med dem, var bare at magen strammet seg og så helt skeiv og rar ut hehe.. men med nr 2 så var det helt forferdeligt! De var vonde og noen av de måtte jeg rett og slett puste meg gjennom.. og jeg hadde dem hele tiden!! var utroligt plagsom for med en gang jeg reiste meg så kom dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå