Gå til innhold

ul nr 2 uke 11+4 imorgen :)

Anbefalte innlegg

merker jeg både gleder og gruer meg skikkelig, var jo på ul uke 7+4, og da fikk vi se et bankende hjerte <3 så håper virkelig jeg får se det samme imorgen, merker jeg har vært super bekymret dette svangerskapet her i forhold til med første man, men har nok med den sa`en jeg hadde 5 mars å gjøre. har også veldig lite symptomer, men det er jo forskjellig fra person til person hvor mye symptomer man får eller ei.. men nærmer meg 12 ukers grensa med stormskritt, og satser på at dette går bra... sender en update etter ultralyden imorgen :) "wish me luck" ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941209-ul-nr-2-uke-114-imorgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

da har jeg vært på ultralyd :) og herregud for en utrolig opplevelse det var, fikk se et lite menneske som drev å turna rundt, og sparka, og klødde seg i hodet :9 var bare helt utrolig deilig :) fikk også se et bankende hjerte <3 er den beste opplevelsen jeg har hatt på lenge, og er helt i lykkerus idag :) ble også satt frem 2 dager på den første ultralyden jeg hadde, samt denne, så da er jeg 12 uker imorgen istedenfor på søndag :) utrolig happy nå altså :D

post-751452-0-21605700-1338466900_thumb.jpg

Annonse

Gratulerer! :)

tusen takk :) var en utrolig lettelse for meg å se at alt var bra, og kommer nok til å klare å slappe av mere fremover nå, og nyte graviditeten istedebfor å bekymre meg ;)

Det er rart å tenke på at man har et lite vesen i magen som for hver uke vokser seg større og sterkere. å se hjerteslagene til den lille tror jeg gjør noe spesielt med enhver mor.. En ubeskrivelig følelse man lever lenge på! Man blir så stolt, og plutselig blir alt mere virkelig :) Håper du tar deg tid til å nyte tiden fremover, og nå kan du jo bare glede deg til neste ultralyd.. :) Vil du/dere vite kjønnet på nurket da? Selv synes jeg ukene fra 12-17 gikk suuuuuper tregt.... men så plutselig går dagene litt fortere igjen... Håper du er i fin form :)

tusen takk :) var en utrolig lettelse for meg å se at alt var bra, og kommer nok til å klare å slappe av mere fremover nå, og nyte graviditeten istedebfor å bekymre meg ;)
Det er rart å tenke på at man har et lite vesen i magen som for hver uke vokser seg større og sterkere. å se hjerteslagene til den lille tror jeg gjør noe spesielt med enhver mor.. En ubeskrivelig følelse man lever lenge på! Man blir så stolt, og plutselig blir alt mere virkelig :) Håper du tar deg tid til å nyte tiden fremover, og nå kan du jo bare glede deg til neste ultralyd.. :) Vil du/dere vite kjønnet på nurket da? Selv synes jeg ukene fra 12-17 gikk suuuuuper tregt.... men så plutselig går dagene litt fortere igjen... Håper du er i fin form :)

ja, er utrolig rart å tenke på,. men en utrolig deilig følelse :) tror nok jeg skal klare å nyte tiden fremover, for merka jeg ble så utrolig mye roligere inni meg etter å ha vært på ul idag :)

skal vite kjønn når den tid kommer, er altfor nysgjerrig av meg til å vente helt til fødsel :P

syns ukene har gått litt sånn hipp som happ frem til nå, har kommet helt ann på hvor mye jeg har hatt å gjøre :)

formen er også ubeskrivelig bra nå, så tiden fremover kan bare gå oppover :)

hvor langt er du på vei?

ja, er utrolig rart å tenke på,. men en utrolig deilig følelse :) tror nok jeg skal klare å nyte tiden fremover, for merka jeg ble så utrolig mye roligere inni meg etter å ha vært på ul idag :)

skal vite kjønn når den tid kommer, er altfor nysgjerrig av meg til å vente helt til fødsel :P

syns ukene har gått litt sånn hipp som happ frem til nå, har kommet helt ann på hvor mye jeg har hatt å gjøre :)

hvor langt er du på vei?

Er 20+5 i dag... så er endelig litt over halvveis! :) 137 dager til termin :) he he

Satser på at tiden flyr avgårde... sommeren bruker jo å gå fort...og vips så kommer hun! :)

hvor langt er du på vei?

Er 20+5 i dag... så er endelig litt over halvveis! :) 137 dager til termin :) he he

Satser på at tiden flyr avgårde... sommeren bruker jo å gå fort...og vips så kommer hun! :)

deilig å ha kommet halveis da :) tiden pleier jo heldigvis å gå ganske kjapt på sommeren, så er litt glad for å gå gravid da :)

får ha masse lykke til videre i svangerskapet :) jeg føler selv at jeg har fått en slags indre ro, og klarer å slappe av, er jo også tolv uker idag, så føler jeg har nådd den første målstreken :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...