Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er første gang jeg ser at et innlegg her inne er låst, slik at man ikke kan svare på det lenger. Ref. innlegget til Sug Lut under her om moderering (les:sletting) av eget innlegg.

Okei, hvorfor låser dere dette? Fantastisk mye hårreisende og dumt ute på dette forumet som jeg aldri har sett låst, kun slettet for godt. Så nå kjente jeg det prikke i huden her.

Men man skal la tvilen komme folk til gode, så venter spent på en forklaring.

Gjest sug lut
Skrevet

Svaret er jo opplagt: Da vil tråden min sakte men sikkert drukne i nye tråder...

Skrevet

Njæææ... den taktikken funker ikke. Med mindre de har tenkt å låse mine innlegg as well.

Gjest sug lut
Skrevet

En god innstilling, Mor Løvehjerte, du lever opp til nicket:)

Skrevet

Om det er Tengil, Katla eller DiB-administrasjonen, så tar vi kampen på strak arm ;-)

Skrevet

Heisann.

Hm, nå bke jeg litt usikker her.

Hvilket innlegg sikter du til?

Kan du sende link? :)

Skrevet

Hmm...er det Røkke selv som tulle-modererer her i kaffepausene sine?

Gjest sug lut
Skrevet

Interessant nok har tråden fått hundre visninger til etter at den ble låst - så da har jo moderator potensielt sluppet hundre andre som mener det er greit å vite hvilke prinsipper det modereres etter.

Gjest amandine
Skrevet

Artige varianter, synes jeg, litt sånn spare på krona og la tusingen fyke?

Og så den fine "vi svarer ikke mer"-innstillingen som alltid fårmeg tilå bli så varm om hjertet..

Skrevet

Prikkinga i huden har gått over til helvetesild.

Skrevet

Ang den aktuelle tråden så ble den låst da vi anså at vi ikke kunne svare mer inngående enn det vi allerede har gjort. Vi svarte to ganger, og det er begrenset hvor mange ganger man kan si det samme med ulik formulering.

Ønsker dere en fin kveld videre. :)

Gjest amandine
Skrevet

Problemet, IS, er vel akkurat det at det ikke er svart?

Et enkelt svar så hadde men ikke grublet mer og saken hadde vært lagt død.

Det kan da ikke være hverken vanskelig eller spesielt kontroversielt å svare på enkle spørsmål?

Så lenge modereringen oppleves som lite konsekvent og ganske så tilfeldig er det ikke unaturlig at man lurer?.

Smilefjes fungerer forøvrig dårlig som olje på opprørt vann.

Gjest sug lut
Skrevet

Ang den aktuelle tråden så ble den låst da vi anså at vi ikke kunne svare mer inngående enn det vi allerede har gjort. Vi svarte to ganger, og det er begrenset hvor mange ganger man kan si det samme med ulik formulering.

Det er ingen som helst grunn til å "si det samme med ulik formulering". Som Amandine sier over her, den aktuelle tråden hadde ett enkelt spørsmål i overskriften: "Hva er moderators kjøreregler?" NOE burde dere vel strengt tatt kunne si i den forbindelse.
Skrevet

Og selv om dere ikke har noe mer å si om den saken, så har vi mye å si, så dere skal bare finne fram nøkkelen til hengelåsen og åpne opp for oss å fortsette samtalen uten dere (siden dere ikke har noe fornuftig å si likevel).

Det er jo nesten så man skulle tro at noen av dere har en torn i sida til Sug Lut, og at dere er litt pinlig berørte, fordi noen av oss pirker borti en vond kvise.

Men sånn har det seg vel ikke?

Gjest amandine
Skrevet

Og selv om dere ikke har noe mer å si om den saken, så har vi mye å si, så dere skal bare finne fram nøkkelen til hengelåsen og åpne opp for oss å fortsette samtalen uten dere (siden dere ikke har noe fornuftig å si likevel).

Det er jo nesten så man skulle tro at noen av dere har en torn i sida til Sug Lut, og at dere er litt pinlig berørte, fordi noen av oss pirker borti en vond kvise.

Men sånn har det seg vel ikke?

ooooh krangledamer og pms på en gang! Rene kinderegget!
Skrevet

Fra nå av er det pms, kinderegg og R for revolusjon!

Skrevet

Jeg fikk plutselig for meg at moderator-IS er en mann...

• 4 uker senere...
Gjest sug lut
Skrevet

Spørsmålet er fortsatt ubesvart utover ikke-svaret "vi hadde ikke noe mer å si så vi låste det så ikke dere heller kunne si noe".

Skrevet (endret)

Munnkurv faktisk, det er det de har gitt oss.

Har vi ikke rett til å fortsette å diskutere en tema oss i mellom, selv om dere som jobber med dette, ikke har noe mer å si om saken?

Elin-forumansvarlig: Lås nå for alles skyld opp det innlegget!

(Vi veit du vil)

Endret av Mor Løvehjerte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...