Gå til innhold

Gravid og barne far er i et forhold med en annen. what to do ?

monson

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt utrolig hvor dårlig stemning det er her inne på BIM . Her kan man i hvertfall ikke spørre om råd eller lufte tanker om vanskelig valg. For her sitter utrolig mange bittre, sure, hatefulle krek som er så dømmende og moraliserende at det er til å bli KVALM av. Kjerp dere.

Jepp! Om man skal svare på slike spørsmål så heller kom med saklige innlegg, istede for å dømme og hakke på trådstarter!

Blir faktisk kvalm av folk som sitter der " trygge " bak pcen og hamrer løs på en jente som desperat trenger råd og støtte!

• 4 uker senere...

Sååå enig med dere over her! Trodde man skulle kunne føle seg trygg på å spørre om ting man ikke hadde lyst til å spørre om andre steder her inne. Makan! Alle kan havne i uheldige situasjoner, og gjøre samme feilen flere ganger. Påstår dere noe annet juger dere.

Jeg er alenemor til en gutt på fem mnd, har vært det siden han var fem uker. Å jeg syns det er helt topp! Ja, det er til tider utrolig slitsomt, å ja, man opplever noen ganger å bli sett ned på, men vet du hva? Jeg er så ufattelig stolt av meg selv, som mestrer det, som har hele ansvaret å all jobben alene! Så andre kan si akkurt hva de vil. Å jeg syns egentlig det er deilig å slippe å måtte krangle om oppdragelse og alt det der. Tror det er mange fordeler også :-) Jeg har det iallefall supert, så det er verdt alt sammen :-) Du vil ikke tro hva man lærer seg etterhvert, du klarer så og si alt med en hånd, mens du bærer ungen på andre armen. Du blir en kløpper i å få med dg ting fra a til b, å generelt, du får til alt med litt trening :-) Stå på, uansett hva du velger :-)

Jeg har forresten stort sett vokst opp med mamma, å jeg har ikke lidd noen nød. Men, så har anrageligvis jeg verdens sterkeste mamma psykisk å. Man blir hard etterhvert :-) Lykke til, håper alt ordner seg for deg, enten på den ene eller den andre måten :-) Du klarer det du vil klare :-D

Synes du må jobbe med holdningene dine, HI. "Ikke mitt ansvar at han har kjæreste, det er han som er utro, jeg kjenner ikke henne og er dermed uten ansvar". Så skriver du at du har kjent mannen i 12 år og dere har vært pulekompiser hele tiden. Det vil si at du debuterte som 14-åring, og jeg NEKTER å tro at denne mannen i løpet av de 12 år aldri har hatt kjæreste. Du ønsker ikke å bli sammen med ham, likevel fortsetter du å ha sex med en som er opptatt istedet for å ta til takke med en av de mange single menn der ute. Og nei, ingen er så fruktbar at de må ta abort hele tiden. Det skyldes som regel uvettig bruk av prevensjon. Det er ikke sant at leger ikke setter spiral på noen som aldri har født. Fikk du ikke prevensjonssamtale på sykehuset etter disse abortene dine? Du burde ha fått det.

Og sist men ikke minst, å tro at man er klar for barn kun fordi man er over 20 og har god jobb, er svært naivt. Synes du bør gjøre akkurat det du ønsker, enten abort eller beholde, men bestille time hos psykolog for å gå i terapi og få deg noen moral. For både din og barnet sin skyld

Sååå enig med dere over her! Trodde man skulle kunne føle seg trygg på å spørre om ting man ikke hadde lyst til å spørre om andre steder her inne. Makan! Alle kan havne i uheldige situasjoner, og gjøre samme feilen flere ganger. Påstår dere noe annet juger dere. Jeg er alenemor til en gutt på fem mnd, har vært det siden han var fem uker. å jeg syns det er helt topp! Ja, det er til tider utrolig slitsomt, å ja, man opplever noen ganger å bli sett ned på, men vet du hva? Jeg er så ufattelig stolt av meg selv, som mestrer det, som har hele ansvaret å all jobben alene! Så andre kan si akkurt hva de vil. å jeg syns egentlig det er deilig å slippe å måtte krangle om oppdragelse og alt det der. Tror det er mange fordeler også :-) Jeg har det iallefall supert, så det er verdt alt sammen :-) Du vil ikke tro hva man lærer seg etterhvert, du klarer så og si alt med en hånd, mens du bærer ungen på andre armen. Du blir en kløpper i å få med dg ting fra a til b, å generelt, du får til alt med litt trening :-) Stå på, uansett hva du velger :-) Jeg har forresten stort sett vokst opp med mamma, å jeg har ikke lidd noen nød. Men, så har anrageligvis jeg verdens sterkeste mamma psykisk å. Man blir hard etterhvert :-) Lykke til, håper alt ordner seg for deg, enten på den ene eller den andre måten :-) Du klarer det du vil klare :-D

Jeg juger ikke når jeg påstår at jeg aldri har lagt meg etter gifte og samboende menn, og heller aldri kommer til å gjøre det. Det går faktisk an å ha litt moral her i livet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...