Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For en bragd å seile inn her på 2 tri. Tenk 13+1 allerede. Jaja, det har ikke bare vært en fin seilas; opp og ned med bekymringer om alt og ingenting, redd for ditt og datt. Og dette til tross for at jeg kan ikke merke på noe annet enn trøttheten at vi skal ha barn- igjen. Vi har vel våre grunner for engstelsen etter totalt 8 ivf forsøk hvorav det ene har ført til en nydelig sønn og det andre i magen nå! Skal få komme til ul igjen imorgen siden jeg er inne i en slik bekymringsperiode om alt er vel siden jeg ikke merker noe og er i så god form som jeg er. Har medlidenhet med alle som er dårlige og bør vel heller fokusere mer på at jeg er heldig, men så er det noe i oss damer da...vet at mange har det som meg og syns det er slitsom. Personlig er det hysterisk flaut og til stadighet komme til ul, men heldigvis har både legen og sekretæren god innblikk i vår forhistorie og holder dørene vidåpne! Så får vi ta en sjekk imorgen på vidunderet som forhåpentligvis har det supert i mammas mage:)!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941152-jippi-her-kommer-vi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...