Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Del Skrevet 30. mai 2012 Fikk en menslignende blødning for to dager siden (altså dag 3idag), ingen smerter i magen som jeg vanligvis har når jeg har mens, blødningen begynte etter sex. Blødningen kom rundt dagene jeg forventet mensen, litt ustabil syklus etter p-pilleslutt. Testet positivt for noen dager siden, og har alle symptomer på graviditet. ømme bryster, økt luktessans og humørsvigninger. Og med positiv test var det ingen tvil. Men så er det disse blødningene da, det er ikke "spotting", det er mye blod, litt mindre enn vanlig mens, men fortsatt mye. Må bruke bind, men ifht vanlig mens føles ikke dette som det samme, det er jo hverken smerter som jeg vanligvis må bruke mye smertestillende for, og heller ikke samme mengde. Alle jeg leser om som blør under graviditet skriver om "rødlig utflod" og blodflekker på papiret liksom. Så hva gjør jeg da, går jeg ut ifra at det er en spontanabort, ringer jeg legen, eller skal jeg bare ta det med ro og vente noen dager før jeg ringer til legen? Stresser utrolig nok ikke med noe av dette, er det en sa, så får jeg jo ikke gjort noe med det, dette blir tredjemann så har ingen hastverk, og god tid med prøvingen. Skulle bare gjerne visst litt mer ang om dette er vanlig, og hva jeg evt kan forvente på legetimen. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941139-noen-med-erfaring-eller-kunnskap-om-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 31. mai 2012 #2 Del Skrevet 31. mai 2012 Kan være en såkalt kjemisk graviditet, hadde det selv forrige mnd. Hadde ikke hørt om det før, men kloke damer her inne forklarte det for meg. Betyr at d befruktede egget kun sneier innom livmoren men ikke festes ordentlig. Gir nok hcg til å gi pos test hvis man er tidlig ute m testing, men blir raskt negativ igjen etter mens. Mens kan komme noen dager forsinket. Jeg synes min mens var annerledes enn vanlig, varte i alle fall mye lenger! Er vist veldig vanlig dette. Men, kan jo hende du fremdeles er gravid også, man må nok bare vente og se an blødninger og teste på ny. Hvis ikm var nå er det vel så tidlig at ul ikke er noe vits. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941139-noen-med-erfaring-eller-kunnskap-om-dette/#findComment-144275510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå