Gå til innhold

Blødning igjen......!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så dagen etter ordinær uktralyd! Hvis jeg har vært engstelig før er eg livredd i dag.... Ble så virkelig når jeg fikk se jenta mi sprelle i magen i går, og så utrolig, utrolig vondt om det skulle gå galt nå... Men heldigvis kom jeg inn til sjekk og barnet har det fint. Må nok bare roe meg ned litt... Hun skal ikke komme nå! :) Må bli stor og sterk først, så er hun mer enn velkommen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går nok bra skal du se:) har du blødd tidligere da?? nå er det ca 5 uker siden sist jeg blødde å håper det ikke kommer til bake!!!

Skrevet

Jeg har hatt noen blødninger ja.. Er litt skummelt hver gang, men ble helt på tuppa i dag! Har vært litt nervøs før ordinær ul, ble kjempe glad og tenkte at nå går alt bra. Og så plutselig dette i dag, mer blod en sist, men er heldigvis klart avtakende nå! Skal ikke alltid være enkelt.... :) er bare glad så lenge hun holder seg der inne en stund til! Alt var jo helt tipp topp i går på ul så...

Skrevet

har du fått sjekket hvor blodet kommer fra?? ikke sikkert det er verre en en briste blodkar...er det lenge siden sist du hadde blødinger da?

kjenner jeg har hjertet i halsen pga ul i morgen, tror aldri jeg kommer til å slappe av for beibisen er ute og har det bra:)

Skrevet

Har ikke fått sjekket det, nei. Men tror det er noen blodkar son sprekker, pleier å gi seg etter noen timer. En gang ga det seg etter bare et par minutter tror jeg faktisk.... Jeg er midt i flytting og har nok til tider løftet litt mer enn jeg burde osv. Og så har jeg av og til blødd litt etter en helg med mye sengekos for å si det sånn ;)

Sååå koselig med ul i morgen, tenker du er veldig spent! :) Det var en herlig opplevelse! Det er nok bare bra med bebisen din, stort sett vil det jo gå galt på et mye tidligere tidspunkt hvis det er store avvik. Vil du vite kjønnet? :)

Skrevet

jo jeg vil vite kjønn:) ja det går jo som regel bra men kjenner flere som har oppdaget avvik som ikke har vært forenelig med liv på ordinær ul. derfor er jeg ekstra nervøs..:/:)

Skrevet

Skjønner det, har hatt en bekjent selv som opplevde det. Du får bare prøve å slappe av og tenke at oddsen er på din side her! :) Si ifra hvordan det har gått da :) Skal tenke på def <3 klemmer

Skrevet

takk skal gjøre det:)

Skrevet

Hei.. Alt sto bra til med lille.. Ble flyttet tilbake med 4 dager... Han ville ikke vise seg så vi fikk ikke vite kjønn :( men d viktigste var at han var perfekt:)

Skrevet

Så bra! Ble skikkelig lettet på dine vegne nå. :) Synd dere ikke fikk se det da. Skal du ta privat for å finne ut? Er dette din første forresten?

Skrevet

ja det er min første...har veldig lyst til å vite det så vurderer 3D..:)

Skrevet

Det skjønner jeg, tror jeg hadde tatt det hvis de ikke hadde sett det! :)

Skrevet

Vet dere hvor morkaka ligger? Jeg hadde flere blødninger under mitt første svangerskap. den i uke 17 var en styrt blødning med klumper. Jeg kom inn til en veldig flink lege som sa at dette var vanlig når man hadde morkaken fremme eller nede. Dette fordi når magen vokser og blir større så flytter også morkaken med. Når den vokser forbi åpningen der nede så kan den gi fra seg litt blod.

Håper dere får et fint svangerskap videre. ikke noe kjekt med mye styr!

Skrevet

Jeg har morkaken fremme på magen, trodde man kunne blø litt hvis den lå nærme åpningen. Men kan det være grunn til blødniger når den ligger lenger oppe og fremme altså? Har heldigvis bare hatt småblødninger som har gitt seg fort. Er ikke gøy.... Men har jo fått bevist gang på gang at jeg kan ta det med ro inntil jeg får bevist at det er noe galt... :)

Skrevet

Jeg hadde fremme på magen, men morkaka er stor! :) så den etter fødselen! fortsatt fasinert av den! :) Jeg hadde flere småblødninger mellom uke 5 og 17 som til slutt ble forklart med morkaken. Når den ligger på fremveggen har den mer bevegelse enn når den ligger på bakveggen siden magen vokser. Det var legen på kvinneklinikken som fortalte dette så jeg stoler på at infoen jeg nå gjengir er korrekt. :) Du kan jo snakke med jordmor eller lege om dette.

Skrevet

Det stemmer helt sikkert :) Høres logisk ut i mine øyne. Er bare glad alt er bra! :)

Skrevet

Fikk vite i går at jeg hadde morkaken på fremmre vegg....

Skrevet

Jeg blødde under hele svangerskapet med førstemann jeg, var forferdlig men gikk helt fint :) Fant ut langt uti svangerskapet at det kom fra slimhinnene i livmorhals og helt ufarlig, og ganske vanlig å blø fra under graviditet.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg ;) Ikke gøy, ofte forbindes det med at noe er galt! :) Men det er jo heldigvis oftest ufarlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...