Gå til innhold

Noen erfaringer med emmaljunga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svært mange har denne og er superfornøyde - men jeg angret som en hund på at jeg kjøpte den.

Jo - den har en stor og god bag, og den er kvalitet tvers igjennom - men den passet ikke for meg fordi:

1) Et helvete å lempe ut og inn av bilen, noe jeg måtte gjøre daglig.

2) Ikke håndbremse på den, noe jeg savnet veldig, da vi bor øverst i en bratt bakke.

3) Følte jeg kjørte traktor - tung vogn å manøvrere!

Men vogna er fin å se på, og god komfort til babyen.

Hadde den til begge mine to første, og ja, jeg må si jeg var superfornøyd! Som #2 skriver, så er det kvalitet tvers gjennom.

Ja, den er stor, men jeg syns ikke den var tung å manøvrere. Til å være så stor syns jeg faktisk den var lett.

Vi skal ha nr.3 nå, og jeg skal helt klart ha den vogna igjen!

• 2 uker senere...

Annonse

Duo Edge?

Edge duo*

Ville ikke kjøpt den. Kjøpte helt ny å Solgte min etter 4mnd. Baggen var for liten når han var 4mnd, og måtte bytte over til sportsdel. Det er ikke full liggestilling, og han lå i oppover bakke, og bena lå ikke godt. Var en tur til byen en dag det blåste, og da gren han kjempe mye for det blåste rett innpå han. Dro ut på butikken hvor jeg kjøpte vognen og klaget på at hjulene gikk tom for luft hele tiden, og sa at det trakk innpå barnet. Fikk til svar at det rett og slett var sånn modellen var.

Så vil ikke annbefale denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...