vårsol73 Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Etter en kjip fødsel sist gang (styrtfødsel hvor jeg revnet) har jeg i dag fått innvilget planlagt keisersnitt! Er bare utrolig lettet. Selv om jeg vet det ikke nødvendigvis er noen lettvint løsning, fremstår alternativet som utrolig mye værre. 14 august skal det skje, 11 dager før termin ). Måtte gjennom et par utrolig lite artige samtale på sykehuset for å få det til, men heldigvis gikk det i orden.
Kosemosepose Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Bra for deg :-) skal selv ha planlagt ks - deilig å ha en fastsatt dato å se frem til og vite hva som skal skje!
mamma til s@lma Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Så bra det :-) godt for deg å kunne slappe av nå :-) . Skal selv ha planlagt KS neste fredag , håper bare det ikke blir utsatt , alt kan jo skje . Ønsker deg masse lykke til !
BABY-JENTE Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har skikkelig skrekk mot keisersnitt... Håper jeg slipper det.. Jeg revnet også forgje gang og gikk som en gås i tre dager, men ikke f.... om jeg skal ha noe keisersnitt... :-S At folk tør!
Holly❄️ Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Så bra!! Jeg venter nr 3, og etter en grusom fødsel på første, fikk jeg etter mye om og men keisersnitt på nr 2. Så for meg en skikkelig utmattende krangel for å få det denne gangen også, men neida Gleder meg masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå