Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må klage litt:

Jeger så trøtt, og har vært det i tre måneder snart nå.

Det er utrolig kjedelig, fordi jeg får ikke gjort alt jeg skal hjemme, og når jeg legger meg for å sove tar det kanskje en time før jeg sovner. Skjønner ikke hva dette kommer av. Sover jo godt hver natt omtrent.

Fikk akupunktur mot migrene og for å få mer energi og ikke være så trøtt. Det var ikke magi, men jeg merket at det hjalp. Migrene har jeg ikke hatt siden jeg satt på benken der og fikk nåler.

Dette må bli bedre, for redebyggingen min er i full gang, men jeg får jo ikke gjort halvparten av det jeg skal når jeg går rundt som en zombie halve dagen.

Har bestilt ny time til akupunktur neste fredag, akupunkturdamen kan kun ta timer to ganger i uken, og den ene dagen er jeg på yoga og da begrenses timene veldig. Hun holder til et godt stykke fra der jeg bor, så jeg kan ikke dra til henne samme dag som jeg skal på yoga.

Huff som jeg syter :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket blodprosenten?

Skrevet

Jepp, og den er helt fin. B12 prosenten er bra, jeg har nok vitamin D, alle prøvene jeg tok hos legen nylig så veldig bra ut. Det hormonelle systemet fungerte også som det skulle.

Skrevet

Jeg måtte sette på vekkerklokka for å rekke og hente jenta mi i barnehagen, og gruet meg til å gå det stykket jeg må gå for å hente henne. Huff jeg håper dette går over når ungen er født, da blir det jo ille nok med søvnløse netter...

Skrevet

Ja, det høres slitsomt ut. Tida går jo megaseint også når man ikke orker noe... jeg har det slik en del dager, men så har jeg gode dager også:) Det er vel ikke annet å gjøre enn å lytte til kroppen og hvile?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...