Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er en tur i utlandet akkurat nå, og fant en mamalicious-butikk! Prøvde mye forskjellig, var på jakt etter shorts og de var helt fantastisk gode :) Skjønte ikke helt konseptet til å begynne med; det at det er knapper i sidene slik at man kan regulere en strikk i livet, men da jeg oppdaget det satt shortsene som et skudd! Handler gjerne der igjen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941084-mamalicious/#findComment-144274948
Del på andre sider

Jeg bestilte en bukse fra mamalicius på Nelly... Den var str 27/34 og var lang nok i bena :) MEN jeg er veldig tynn i bena, men likevel så var den skikkelig stram i leggene! ;( oppe i livet og rundt rumpen var den for vid så det ble slik "hengerumpe" at buksen siger ned..

Forstår ikke helt konstruksjonen på den da noen må ha tynnere legger og være breidere oppe enn meg.. Jeg har breie hofter, men ingen rumpe.. Nei snodig..Så den blir returnert.

Kjøpte også et kort skjørt, svart denim..Det var litt stort - str s, men vurderer å beholde det siden jeg vokser vel?

Kjøpte også ett mageband på NElly i str s, ,men det var stramt nede i strikken - vid rundt magen, og kort bak i ryggen slik det lager en kant bak..Kanten bak var max 10cm mot 40 fremme.-Var skuffet over det bandet, får lete etter ett annet :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941084-mamalicious/#findComment-144277706
Del på andre sider

Annonse

Har også kjøpt mamalicious hos Nelly. Det elastiske båndet på buksa var håpløst - utvidet seg i løpet av en bruksdag slik at jeg til slutt mått holde buksa oppe med ei hånd. Rosa-ettelleranna het buksene (svart farge). Jeg har i stedet begynt å kjøpe gravidklær på www.motherhood.com. DET er jeg innmari fornøyd med. Kjøpte 4 bukser - alle satt perfekt. Ingen av de norsk-kjøpte buksene kommer i nærheten av kvaliteten på "magebåndet" til de amerikanske buksene. Elastikken er kjempebehagelig, sitter som limt - og buksene holder seg fint i bruk og vask. Noe dyrt i frakt, men deilig å endelig få tak i kjempegode mammaklær. Anbefaler å lese reviews for hvert plagg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941084-mamalicious/#findComment-144278837
Del på andre sider

Jeg har kjøpt to bukser derfra. Jeg bestilte i strl 27/32 som er den størrelsen jeg vanligvis bruker. Min erfaring, som flere ovenfor er at buksene er litt store i størrelsen, mens i leggene kunne de ikke vert strammere. Jeg føler den ene blir posete i rumpa og begge to er for lange til meg. Jeg skulle sikkert hatt lengde 30, men det fant jeg ikke. Mulig jeg "vokser" meg inn i buksene etter hvert, da jeg bare er 4 mnd på veg enda.

Den ene buksa har jeg på meg nå (første dag jeg bruker den), og etter en dag med mye stillesitting etter 6 timers eksamen og 4 timer i bil, gleder jeg meg til å skrifte den ut med pysjbuksa. Jeg føler at sømmene har borret seg inn i rumpeballene, og laget fine streker i huden. ikke særlig komfortabelt med andre ord.

Mulig buksa føles bedre på dersom en ikke sitter så mye :P

Jeg kan ikke huske at den andre buksa borret seg inn i huden på den måten, men så sitter jeg vanligvis ikke så lenge sammenhengende som i dag heller :P

Fine er de vertfall. De ser ut som helt vanlige Only/Vero Moda bukser =)

Sammenlignet med H&M sine bukser, synes jeg nesten at Mamalicious sine er bedre selv om de er litt store, da H&M buksene for min del blir for små i min størrelse. Den neste størrelsen blir derimot alt for stor. H&M buksene er dessuten veldig lave i livet, buksestoffet rekker ikke lenger enn til trusekanten og en er derfor avhengig av lange topper for at magebeltet ikke skal synes.

Jeg vil tro at erfaringene med de ulike buksene er veldig individuelle =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941084-mamalicious/#findComment-144280107
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...