Hjemmemor! Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Sist jeg ble gravid var det ca 7mnd siden siste mens! Prøver på en til, men er vanskelig med så uregelmessig mens. Noen som har prøvd hormonkur eller noe annet..husker ikke hva det heter som kan gi mer regelmessig mens?
all i want is u Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 for en uke eller to siden så leste jeg på forumet her at folk har hatt suksess ved å bruke akupunktur for å korte ned syklusene. det skal visst nok hjelpe på fertilitet også. du kan jo søke på "akupunktur" her på forumet og se hva du finner når det gjelder hormonkurer så er det eneste jeg vet om pergotime tabletter eller puregon sprøyter, etterfulgt av eggløsningssprøyte. kanskje andre vet noe mer om dette... lykke til
<3 2G <3 Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Finnes en medisin som starter blødningene. Eller starte på pergo uten mens. Bør gjøre dette i samråd med Gyn som gir oppfølging da pergo kan gi flere egg. Og ovitrelle for å slippe egg. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå