Gå til innhold

Noen som har prøvd Babyjogger City Mini GT her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har den og er strålende fornøyd. Hvis du har noen litt mer konkrete spørsmål, så er det litt lettere.

I den amerikanske reklamen fremstår den som den terrengvogna, men det er den ikke altså. Perfekt for by og asfalt, og går nok på grus, men da rister det også mer.

Ellers er den lett å legge sammen, kalesja er stor og gir glimrende solskjerming. To luker å kikke inn, men der skulle jeg gjerne hatt magnet istedenfor borrelås, for snuppa våkner hver gang jeg skal kikke. :-)

Kurva under rommer mye, ungen sitter godt og er fornøyd og den tar veldig liten plass i bilen.

• 1 måned senere...

Annonse

Lurer også på denne vognen. Tenkte å ha den som ekstravogn. Lurte på å bruke bilstolen på den. Noen som vet om det går å ta av hele trekket til vogna og bare bruke understellet liksom? Er det noen spesiell prisforskjell på hvor man kjøper den?

Lurer også på denne vognen. Tenkte å ha den som ekstravogn. Lurte på å bruke bilstolen på den. Noen som vet om det går å ta av hele trekket til vogna og bare bruke understellet liksom? Er det noen spesiell prisforskjell på hvor man kjøper den?

Nei fordi den er så ny koster den ca det samme de plassene jeg har sett. Du kan fint ta av trekket og bruke den med Maxi Cosi bilsoler og Besafe izi Go.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...