Gå til innhold

Hvilken vogn tar minst plass i bil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Easywalker Sky synes jeg tar ganske liten plass. Der kan også fronthjulet tas av slik at den ikke fyller bagasjerommet. Vogna blir like høy som bakhjulene når den legges sammen, og siden den brettes blir den kort også. Vogna kan være i bagasjerommet på høykant eller ligge ned flatt. Vi har Ford Focus stasjonsvogn og har masse plass til andre ting når vi har med vogna. Den gikk også fint inn i mine foreldres Honda HRV (som har ganske lite bagasjerom) sammen med mye annen bagasje.

Nå kommer også en ny vogn fra Easywalker som heter June. Ut i fra de reklamevideoene jeg har sett så er denne veldig liten. De reklamerer at den passer i bagasjerommet på en mini. http://www.easywalker.nl/

Jeg har veldig lyst på den til nestemann, men er litt usikker på om jeg kan oppveie det, siden sky vogna vår funker like fint ennå :)

• 1 måned senere...

Både TFK joggster twist og brio go tar ganske liten plass sammenslått. men da er spørsmålet om man liker 3- eller 4- hjuling. Kan varmt anbefale begge vognene. Supre vogner som dekker vognbehovet lenge. (TFK er vel den som er lengst og breiest i sittedelen). Jeg liker disse vognene fordi de gir barnet en god sittecomfort. Jeg gremmes når jeg ser barn sitte i stusselige billige paraplytriller; hengende, på nippet til å sige ut. Huff.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...