Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna bytter snart til sportsdelen, så jeg lurer litt på hva dere har i sportsvogna nå og om sommeren? Takk for svar, dere er gode å ha :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det kjølig har jeg dyna over ham, er det varmt har jeg et helseteppe eller lignende, er det enda varmere har jeg ingenting. Vet det er mange som bruker diverse poser av fleece og slikt, men jeg har ikke sett behovet for det. Syns også at det er veldig greit å kunne ta ham opp av vogna uten å måtte kle på ham mer enn et par sokker e.l. for å kunne spise lunsj ute eller bare se seg om.

Når han begynte å sitte mer oppreist og se seg litt om begynte jeg med ytterjakke på ham og ellers vanlige klær, siden overkroppen da ble utenfor dyna/teppet.

Skrevet

Kommer vel helt ann på været. Nå når det har vært så varmt har jeg ikke hatt noe i vognen (kun liggeputen) og likevel svettet snuppa. Men idag blåste det og ca 12 grader. Da hadde snuppa på seg fleece dress pluss ett fleeceteppe, det var mer enn nok. Kunne nok kun hatt på jakke og teppe. Vinterposen er for lengst pakket bort her i huset ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...