Januarbaby2014 Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Venter barn nr. 3 nå, men har aldri hatt det slik som dette før... Jeg har konstante menssmerter i ryggen, merker at jeg har en del kynnere pga. at magen strammer seg men kjenner ikke så mye til dem ellers siden jeg likevel har så mye ubehag i ryggen nå. Smertene begynte natt til i dag og har vært like hele tiden... Hvis det ikke er fødsel på gang, hva kan det ellers være?
toband Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 sånn har jeg det også.... hatt det i flere dager. begynt å bli veldig sliten av å ha konstant vondt....
Januarbaby2014 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2012 Uff da. :/ Klarer du å sove noe i det hele tatt da? Håper det snart blir fødsel!
toband Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 dårlig med søvn... for en uke siden våknet jeg og hadde skikkelige vonde kynnere som kom i tak både i rygg og mage. det ga seg etter en times tid, men etter det har jeg gått med omtrent konstante menssmerter som har økt i styrke. slitsomt! Håper det skjer noe snart.... hvor langt er du på vei?
Januarbaby2014 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2012 Skulle ikke vært lov å gått med smerter over så lang tid! Jeg er 39+0 i dag, nærmer seg heldigvis uansett, men har lite lyst til å gå slik som dette i kanskje opptil 3 uker til.
Januarbaby2014 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2012 Ja, da må du kanskje gå slik i 4 uker til da!? Neida, får nå inderlig ikke håpe det! Ønsker deg lykke til med en forhåpentligvis nært forestående fØdsel! =)
toband Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 førstemann kom en uke før termin, men hadde ingen tegn før riene kom.... så dette er nytt. Håper jeg slipper overtid....
Januarbaby2014 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2012 Hadde ingen tegn jeg heller ved mine to første fødsler, begge gangene begynte fødslene med kraftige rier (styrtfødsler), første kom 12 dager før termin, nr. 2 kom 9 etter termin.. Blir spennende å se hvor lenge jeg skal gå gravid denne gangen!
toband Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 lykke til! Uansett ikke lenge igjen for noen av oss nå! Men håper vi slipper å ha vondtene så lenge......
ariel78 Skrevet 30. mai 2012 #11 Skrevet 30. mai 2012 Jeg gikk sånn siste uken før fødsel. Var inne på sykehuset på en rutinekontroll og hadde samme smertene da. De kunne se på CTG ( ? ) at livmora jobbet mye og da de sjekket var det 4 cm åpning. Så smerten gjorde et godt grunnarbeid så når selve fødselen startet gikk det fort.
Januarbaby2014 Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #12 Skrevet 30. mai 2012 Jeg gikk sånn siste uken før fødsel. Var inne på sykehuset på en rutinekontroll og hadde samme smertene da. De kunne se på CTG ( ? ) at livmora jobbet mye og da de sjekket var det 4 cm åpning. Så smerten gjorde et godt grunnarbeid så når selve fødselen startet gikk det fort. Kanskje det skjer noe innen en uke iallefall da... Våknet i natt av at smertene var enda verre, klarte etter en lang stund å sovne, da jeg våknet igjen så kjente jeg nesten ingenting lenger! Nå har smertene kommet tilbake, innimellom så er de litt vondere men fremdeles så er smertene konstante. Har egentlig ikke lyst på noen kjappere fødsel i og med at jeg har hatt så kjappe fødsler tidligere, vil helst ikke føde på vei inn til sykehuset.
ariel78 Skrevet 30. mai 2012 #13 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Skjønner det, greit å rekke frem. I og med at jeg visste d var 4 cm kasta vi oss i bilen med en gang d starta, hadde full åpning rett etter vi kom til sykehuset så var ikke mer enn tiden og veien.. Jeg hadde og smertene i noen timer og så ga de seg og kom tilbake. Magen var konstant helt stram når d gjorde vondt. Lykke til, er slitsomt på slutten, men når jeg sitter her m verdens vakreste baby er det verdt alt sammen :-) Endret 30. mai 2012 av ariel78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå