Gå til innhold

Noen fra Lillestrøm/Fetsund-området som har termin i juli/august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 32 år og bor for øyeblikket i Oslo men flytter til Fetsund i begynnelsen av juli og har termin i slutten av juli. Hadde vært moro å møte noen som bor i området og har termin på sensommeren/høsten!

Er det flere som har lyst til å treffes?

Mvh

Eva

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:). Jeg er også 32, termin i slutten av juli og flytter i den retningen (Strømmen) i løpet av august:)!

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg blir 29 til høsten og har termmin 19 september. Bor på Fetsund sammen med samboer og en sønn på 2,5. Hvor i Fetsund skal dere flytte? Jeg kjenner ikke mange i området, siden vi bare har bodd der i 1 års tid. Er du veldig kjent der?

Skrevet

Jeg er 28 år (blir 29 år i november) og har termin 20. oktober. Bor på Nerdrum i Fetsund kommune sammen med min samboer. Vi har ingen barn fra før :)

Skrevet

aha, da er vi like gamle. Kan godt hende vi kommer i samme barselgruppe etter hvert via helsestasjon! Hadde vært koselig å gått en tur eller noe en kveld etter fellesferien er over?

Skrevet

Ja, det gjør vi jo kanskje. Kjenner ikke så mange i området her, så hadde vært veldig hyggelig med en gåtur eller noe!

Skrevet

Sender deg en pm når vi er tilbake fra ferie om noen dager !

• 2 uker senere...
Skrevet

Bor på strømmen og har termin 23 august. Er det noen fler i nærheten som skal føde denne mnd.? :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er 29år bor i Fetsund.Har ei jente på 2,5 og venter nå nr2.Har termin 16 oktober :-)

Skrevet

søtnos i magen; så koselig med flere her i samme alder. Vi har barn på samme alder. Hvem vet om de går i samme barnehage. hehe. Man vet jo aldri ;-) Jeg har snakket med Maggie om en aldri så liten gå tur i området hvis det hadde vært av interesse for deg?

Skrevet

JA,det hadde vært koselig det. Er vel ikke helt ideelt med en laaaang tur for min del for da har bekkenet kranglet litt.Men,jeg er med :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...