Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det høres litt vel tidlig ut, ja... Kommer vel gjerne en ukes tid etter EL.

Men nå er ikke festeblødning så vanlig som man får inntrykk av på slike forum som det her da; har vært gjennom tre svangerskap, og aldri sett snurten av noen festeblødning...

Egget fester seg normalt 5-10 dager etter EL, så det er en liten mulighet for at det er en festeblødning, dersom du hadde el en dag eller to tidligere enn du trodde.

I mine fire svangerskap, har jeg hatt festeblødninger i to, da kom den ca ei uke før IKM.

Egget fester seg normalt 5-10 dager etter EL, så det er en liten mulighet for at det er en festeblødning, dersom du hadde el en dag eller to tidligere enn du trodde.

I mine fire svangerskap, har jeg hatt festeblødninger i to, da kom den ca ei uke før IKM.

Muligheten for at el har vært noen dager før er sikkert stor. Har mistet kontrollen over syklusen etter en spontanabort der jeg blødde lenge. At el var i helgen er bare ca :) hvordan var festeblødningen? Mye eller lite? Friskt rødt eller bare såvidt litt rosa? Har ikke hatt det før, så vet ikke om det var det. Bare håper på ny spire :)

Annonse

Jeg fikk en pussig blødning ca.12 dpo (vet ikke helt sikkert når el var, hvis den var). Jeg har aldri spotta i mitt liv før, kun hatt kraftige mensblødninger som alltid har kommet like etter smertene begynner. Skulle tørke meg etter første tissebesøk på lørdag når jeg sto opp, og papiret ble rosa.. Trodde jeg fikk mensen da for aner ikke hvoredan syklusene mine blir lenger etter pergoslutt.

Pakka oppi en o.b for å ikke få noe i bikinien.. Da jeg senere tok ut o.b var den delvis rosaorange og hadde gusjbrune flekker (sorry disgusting detalj). Er nå på cd 29 (30 i ''morgen'') og skal vanligvis ha mens på cd 28. Har murringer i magen så er vel rett før. Det går altså an å plutselig få en liten blødning selv om man aldri før har hatt det. Håper det går din vei :D Jeg er infertil så her er det mest sans endo som blør eller noe sånn.

Jeg hadde i forrige svangerskap. Var slik jeg fikk mistanke om at jeg var gravid i tillegg til at jeg fikk mareritt og var veldig trøtt. Vi var i syden og skulle ut å spise da jeg fikk blødde litt, tenkte det var mens men kom ikke mer. det var da ca en uke etter eggløsning hvis jeg husker rett. Hadde ikke med første barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...