Gå til innhold

Noen m erfaring m femte barnesykdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å lure på om 1åringen kan ha denne? står jo at den oftest rammer litt eldre barn, men kan vel få det de også..

Var i dag knallrød i kinnene, og helt blek rundt munnen, har vært sånn før også litt til og gra. Har også hatt nuppete rødt utslett som av og til klør, dette ble særlig ille i varmen nå nettopp. Så leser jeg at 5barnesykdom kan vare i flere mnd og at utlsettet kommer og går? Ofte reaktiveres av varme eks! Alt passer ganske bra synes jeg, men da har hun hatt det ganske lenge.. Noen andre som har hatt dette? Har det da vart så lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi på 1 år hadde det nettopp. Hun ble illrød i kinnene i tillegg til feber, i 2 dager. Utslettet vart litt lenger, og så var hun tett og slimete i tillegg. Nå mange uker etter hun ble frisk har hun blitt ganske forkjøla og snørrete. Har fortsatt en del utslett rundtom.. Men så har hun litt atopisk hud i tillegg.. kan det være at barnet ditt også har det?

Skrevet

Hun har hatt utslett litt til og fra en stund, problemet er at legene er uenig i hva det er... noen sier det er atopisk eksem, selv om det egentlig ikke ligner på det, så en"atypisk" type. Noen sier det er en eller annen allergi. Så tenkte jeg kanskje dette kunne være løsningen, det ville jo være bra i og med at det da burde gå over straks! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...