Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelig å få mensen samme dag som jeg fikk en svak positiv test:(

Siden det ikke har gått helt opp for meg enda må jeg bare spør om det er andre her som har hatt mensenblødninger å alikevel vært gravid? Isåfall, hvordan var da bløningene?

Jeg har jo så klart mine sterke tvil nå på at jeg kan være gravid pga blødninger, men må bare spør lell....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en kort blødning den dagen jeg ventet mensen. Det var som en begynnende mens, men stoppet samme kveld. En uke senere var den positive testen et faktum. Hadde også en blødning etter dette, men alt står bra til med gutten i magen. :) Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men det ER mange som har blødninger selv om de er gravid.

Skrevet

VIl bare gi deg en god klem MammaHåp1 og si at jeg tenker på deg, håper det ordner seg :)

Skrevet

skal du ta blodprøve da?? eneste måten å få svaret på :) håper for deg!

Skrevet

Tar i mot klemmen og håper videre!:)

Jeg vet ikke enda, det kommer an på hvordan blødningene mine blir utover. Jeg har igjen 1 hjemmetest så tar den om et par dager hvertfall:)

Skrevet

hvilken dag er du på?

Skrevet

Jeg er rd 13, insett 16 mai.

Skrevet

Huff. Føler med deg. Dette er utrolig vanskelig altså. Håper det ordner seg. :klem:

Skrevet

Ja, men har fortsatt et litebhåp, enn så lenge. Tankekaos.com!!!!

Skrevet

Test igjen i morgen så håper vi på soleklar strek!! Jeg kommer til å tenk på deg!!

Skrevet

Takk , ja skal gjøre det. Enten i morgen eller torsdag. Blør fortsatt lite , så får se om det er forandringer i mirgen. Takk, tenker på deg også ele. Håper virkelig at det går din vei også :)

Skrevet

Takk for det: )

Skrevet

Håper det er en festeblødning du har :)

Skrevet

Håper jeg også.

Blør veldig lite enda. Har ikke blitt en vanlig mens enda hvertfall. Men hvilken blødninger har man ved en sa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...