Fru Tuttemor Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Er på min tredje soppkur nå på 2-3 mnd... har blitt symptomfri med di to andre kurene men tok ikke lange tiden før kløen kom, nå begynte jeg på ny kur på fredag å kløøøøøøør enda idag....Blir sprø...Har prøvd alle merkene men ingenting hjelper.,. legen bare sier at jeg skal ta ny kur og slimhinnene er utsatte osv osv osv... Noen som har opplevd det samme ?
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Har samme problem. Aner ikke hvor mange kurer jeg har tatt nå...men de virker ikke lenge. Det begynte da jeg også har hatt tre antibeotikakurer i dette sv.skapet. Det skal ikke være lettM
Fru Tuttemor Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2012 Har samme problem. Aner ikke hvor mange kurer jeg har tatt nå...men de virker ikke lenge. Det begynte da jeg også har hatt tre antibeotikakurer i dette sv.skapet. Det skal ikke være lettM *sukk* Men det går vel over nån man ha fødd ?
Bamsemams74 Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har vært plaget med dette i tidligere svangerskap, men ikke dette. Jeg bruker ikke såpe nedentil og sover uten truse. Det har funket for meg. Forferdelig plagsomt når man holder på slik dere beskriver!
AdrenaLine Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Samme problem her. Gikk på antibiotika pga uvi med påfølgende soppinfeksjon (tror jeg?). Gått på to soppkurer og har brukt kremen jevnt. Nå gir jeg opp. 7 uker igjen til fødsel og så er jeg forhåpentligvis kvitt dritten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå