Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei single og babyplaner! Er ikke du litt tidlig ute med testingen da? I så fall er det litt tidlig å bli lei seg. Håper jeg ikke tar feil nå. Om jeg gjør det, så skjønner jeg godt at du er lei deg. Er for j... å få negativ test etter å ha satset så mye drømmetanker, energi, penger og tid på forsøket.

Jeg har vært gjennom dette maaaange ganger. Min erfaring er at energien kommer tilbake om man kan, eller bestemmer seg for, å fortsette. Det blir bedre! : )

uff, det der er en forferdelig følelse.... men enda er du vel i tidligste laget med testingen?

jeg skjønner godt at det sliter dette, for det er et sabla styr vi må igjennom for å få opplevd drømmen vi har. ikke minst økonomisk...

sender deg ihvertfall en trøsteklem i kveld!

Takk :) joda, er vel tidlig, men ikke antydning til noe som helst, verken tegn eller streker, også sier magefølelsen min at dette her ikke gikk, føler meg 110% sikker liksom...:( det er så trist... For ja, SÅÅ himla mange tanker, energi, drømmer, ønsker og penger er innbakt i dette her styret, også sitter man der igjen, med disse hersens hvite testene :'(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...