Vera prøver Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Skal til legen på fredag og gruer meg egentlig veldig til det. Veit ikke helt hvorfor, men sånn er det nå. Pga min alder så skal jeg be om tidlig ultralyd, men veit ikke helt hvor jeg vil be om å få tatt den. Var på gu i vinter og han nevnte at det hadde vært hyggelig om jeg kom dit. Nevnte da at vi prøvde. Gikk hos han med de to yngste. Ble henvist til sykehuset da jeg ventet de to siste gangene og legen der var kjempe grei, men det gikk galt begge gangene. Ved siste fullgåtte svangerskap gikk jeg til sykehuset på slutten pga svangerskapsdiabetes og siden jeg ikke har klart å gå noe ned i vekt er jeg redd jeg vil få den igjen. Så på en side vil jeg gå til gynekologen for det føler "tryggere" ut, men på den andre siden føler jeg at jeg like gjerne kan bare dra på sykehuset med en gang. Begge legene er like hyggelige og dyktige. Veit ikke helt hva jeg vil med innlegget, bare litt forvirret og frustrert.
Lene1976 Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Hei. Vet ikke hvor i landet du holder til. Men hvis du er på jakt etter en dyktig gynekolog som er spesialist på UL så håper jeg Jessheim er innen rekkevidde for deg. Kan anbefale Martin Lundring og hans klinikk på Jessheim. Takket være han har jeg en sønn på 2 år Endret 29. mai 2012 av Lene1976
Vera prøver Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2012 Er han jeg har brukt på ahus. Ellers har jeg brukt Heggelund i Lillestrøm. Begge er kjempe dyktige og trivelige. Så føler at det er fryktelig vanskelig å velge.
Gullunger Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Jeg har vært hos begge to, både Lundring og Heggelund! Jeg ville UTEN TVIL valgt Martin Lundring!!!! Lykke til!!
Vera prøver Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2012 Da skal jeg be om å få komme til Martin Tusen takk for all hjelp! En ting mindre å bekymre meg om. puh. Sliter så med å sove og drømmer så himla mye rare drømmer så man kan jo bli sprø av mindre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå