Mamma&skatt Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 dere som har født før, hvilke modningstegn hadde dere tett opptil fødsel?
mammas skatter <3 Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 mye kynnere. hadde jeg forsåvit hele svangerskapet, men mot slutten vart de vonde. stikkinger i kjeden. på slutten kjente jeg han hadde festet seg godt nede i bekkenet og det da var vondt å gå for det gjorde vondt i skambenet. mensmurringer. nedpress. de siste ukene hadde jeg mye slimete utflod. dagen før fødsel så var livmortappen bakovervendt men moden men ikke åpen. fikk en rask fødsel da jeg var 38 uker. fikk det berømte fødeansiktet 5 uker før fødsel. samtidig med de fleste tegna jeg har sagt ovenfor.
Overraskelsen Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Ingen tegn på modning før første forsiktige ri begynte så smått ca 1 1/2 døgn før den lille var ute ;-)
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Nei altså... eg hadde verken fødetryne eller tegn før det uansett var i gang
2004+2006 og 2012!!? Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 -oftere mensmurringer -slimproppen gikk ca 7 dager før -tegnebldning 2 dager før -plutselig startet riene og fødselen var over på timer.
Mamma til tre gutter Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 har det likt.. magen har sunke langt ned siden lørdag, har mensen smerter når eg sitter og spesielt når eg står.. skikkelig nedpress... er i uke 36+4 i dag og er veldig klar får å få dette overstått... føler at det kan skje når som helst.. men alikevell veit eg at eg kan få 6 uker til... men med disse smertene kan eg ikkje forstå at eg skal klare det.. men mine to andre var det pang på fødsel uten noe teng, uten om siste tre dagene før med 2 mann da kom slimproppen... masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå