Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hmm... Jeg ser jo at ALLE stemmer for Tomine. Det er i grunn også min favoritt. Men min mann liker det ikke. Det er litt dilemma for meg nå, for jeg vet at jeg får viljen min, hvis jeg virkelig innbiller meg dette navnet...(han er sååå snill!!!) Emilie liker vi begge to, så sånn sett hadde det jo vært mer retterferdig at vi går for det navnet. Er bare litt vanskelig "å gi slipp" på Tomine navnet :)

Annonse

Dere sitter igjen med to navn, og et av de liker ikke mannen din?? Hehe... Har det vært en rettferdig eliminering?? ;o) (Poengterer at dette er ment som en spøk, og ikke for å være spydig og slem)

He, he.... Skjønner at du lurer. Men det er hvert vårt favorittnavn. Alle andre navnene vi har snakket om er litt sånn, "ja det er fint, men ingen av oss blir helt overbevist...". Da er det jo bedre at en av oss blir superfornøyd med navnet....

Tuva synes jeg er fint, men det kan vi ikke bruke fordi det høres helt grusomt ut på tysk (har tysk familie og venner...)

Har faktisk tenkt på både Emine og Emmeline. Emilia er fint, skal høre med "gubben" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...