Gå til innhold

da flytter jeg inn her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

så utrolig fort disse ukene har gått, helt utrolig rett og slett.. ser frem til å følge dere her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også kommer inn her i dag :) Ser fram til mage nå :)

Skrevet

Ja det ser jeg frem til no oxo :) spennende dette her :)

Skrevet

Velkommen inn skal dere begge ha :)

Skrevet

Velkommen hit!

Synes tiden går mye fortere her enn i 1. Trimester! :)

Skrevet

Jeg flyttet også inn her idag, deilig å ha overstått 13 uker, og imorgen skal jeg på ul :) håper alt står bra til :)

Skrevet (endret)

Eg og flytta inn her i dag :-) Så spennande med ul i morra sibabyno :) Vi skal på torsdag, håpa alt står bare bra til inni magen :)

Endret av villmusa1
Skrevet

Jeg var på UL forrige onsdag. Deilig og se den lille sprelle :)

Skrevet

Jeg har vel også flyttet inn her :) 14 uker på fredag. Går fort ja, mye fortere enn forrige svangerskap.

Skrevet

Da har jeg vært til ul idag, og fått se de 2 fine babyene mine. De la å sprellet med armer og bein, helt fantastisk å se på :D villmusa: du ska ha tvillinger også, eller er det noen andre som kaller seg nesten det samme?

Skrevet

ååå så godt å høre sibabyno :))) Må ha vært herlig å se på :-) Jo stemme det, venta tvillinga vi og :-) Eg e så spent på ultralyden i morra at eg vet ikkje kor eg skal gjøre av meg, hehe.. Håpa og ber om at alt står bra til med de små nurka <3<3

Skrevet

Ja, var Kjempeherlig :D så du kan glede deg til imorgen :-) gleder meg til neste ul om 5-6 uker, da er det ordinær, og håper å få vite kjønn.

Skrevet

Da va vi komt heim igjen. Va kjempeherlig å se de 2 små nurka våre som herja på i magen <3<3 :-)

Skrevet

Så bra :-) ja er helt herlig å se de på storskjerm! Skal du tilbake før ordinær ul eller? Ser du er fra S&Fj og, Skal bare se at vi kanskje havner på samme sykehus samtidig ;)

Skrevet

Oi, denna har eg ikkje sett før nå. Ja det va helt magisk å se de små nurka på storskjerm :) Nå blir det ikkje ny ul før den ordinære.. har fått time til den 4.juli. Har du fått dato for når du skal på den ordinære? Og skal du ha flere før den?

Hehe.. eg har vært innom tanken, at det skal ikkje forundre meg om vi havna på samme sjukehus ;) e selvfølgelig litt nysgjerrig på kor i Sogn du bur ;) Send meg gjerne en personlig melding om du har lyst :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...