Gå til innhold

Ka skal eg gjere?? :) ang sjukmelding..

Anbefalte innlegg

Er plaget med bekkenet og kynnere... har vondt i skambeinet heile tida :( og spesielt når eg er på jobb da verker de i bekkenet og mase kynnera!! var til legen for 2 uker siden og han ville sjukmelde meg da.. men eg ville jobbe litt til... har en ganske so aktiv jobb med løfting, ståing og gåing heile dagen.. er ganske sliten når eg kommer heim.. er forresten 22 uker :) skal til legen ijenn om 2 uker, men om legen vil sjukmelde meg skal eg ta imot tilbudet eller knipe tenna sammen? er vikar da for ei anna som er gravid som er sjukmeldt no.. so eg veit de blir en del jobbing på meg framover... takkk for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143940704-ka-skal-eg-gjere-ang-sjukmelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

av erfaring så sier jeg at det ikke blir bedre. og du har ingenting igjen for å slite deg heilt ut. manuelterapauten min sa også at gravide som får bekkenplager bør slutte å jobbe når en blir så plaget. ser nå i min andre graviditet at når jeg gjør tunge løft og andre ting som påvirke bekkene, så har jeg ingenting igjen for det. jeg var da et ekstremtilfelle der jeg ikke var i jobb igjen før neste graviditet 2,5 år etter jeg fikk sønnen min. gikk 1,5 år før jeg kunne gå uten å se på me at jeg haltet av smertene. første svangerskapet gikk jeg til halveis i svangerskapet og sleit meg ut.

hadde ikkje so gale vondt i bekkenet med dei andre 2 da heldigvis men enkelte dager er verre ennn andre :( og de er egentlig ingen tilrettelegging i denne jobben!! men om de er bekkenløsning som er begynt og komme so går de vel ikkje over nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...