Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er mor til en pragtfuld søn, født i 2007, som er kommet til verden ved hjælp fra donor 7042 fra NCB.

Desværre viste det sig efterfølgende, at donor er bærer af en arvelig sygdom, NF 1, og at en stor del af de børn, som er blevet skabt, også har arvet denne genfejl. deriblandt min søn, som dog heldigvis ikke er alvorligt syg.

jeg er allerede i kontakt med flere mødre, til børn fra denne donor, men vil meget gerne i kontakt med flere.

Vi er en stor støtte for hinanden i den gruppe vi har, og børnene mødtes for første gang i weekenden (de var 9 ialt), og det var en kæmpe succes.

I de danske medier var der sidste år en stor debat omkring hele donorproblematikken, og det er ikke slut endnu. Vi kæmper for bedre og mere gennemskuelige regler indenfor området, og at der sættes fokus på, hvordan sædbankerne omgås reglerne, og om der skal indføres bedre screeninger af kommende donorer.

Hvis du sidder derude, og er mor til et barn fra denne donor, og ikke ønsker kontakt, er det helt forståeligt. jeg vil bare meget meget gerne høre, hvorvidt et eller flere børn her i Norge, er påvirket af NF 1 fra donor.

jeg kan kontaktes på [email protected]

Mvh Anne

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Jeg skriver lige igen...

Det er meget vigtigt at jeg får kontakt med evt forældre, til et barn med denne donor.

Jeg ved, at der er mindst 1 barn født i Norge, og garanterer total anonymitet. Jeg har bare brug for at få svar på nogle enkelte spørgsmål.

Håber på svar..

• 1 måned senere...
Jeg skriver lige igen... Det er meget vigtigt at jeg får kontakt med evt forældre, til et barn med denne donor. Jeg ved, at der er mindst 1 barn født i Norge, og garanterer total anonymitet. Jeg har bare brug for at få svar på nogle enkelte spørgsmål. Håber på svar..

Og lige endnu engang op...

Sagen omkring donor 7042 bliver lige nu massivt omtalt i de danske medier...

Og jeg vil stadig meget gerne i kontakt med andre forældre.

Jeg går ut fra du bor i Danmark og ikke har tilgang til norske medier. Denne saken blir omtalt her i Norge og. De nevner ikke hvilken donor som er brukt. Bare at han er bærer av den sykdommen du nevner i første innlegg.

Lykke til videre i søken etter donorsøsken:)

Annonse

Tak skal I have.

Det er netop denne sag, som der linkes til og omtales, som også drejer sig om min søns donor.

jeg bor i Danmark, men er interesseret i kontakt med forældre til børn med denne donor, uanset om de bor i Norge, Sverige eller andre lande.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...